וילרבאן הביסה את פנאתינייקוס, מילאנו ניצחה את אלבה ברלין

שחקני וילרבאן | OLIVIER CHASSIGNOLE/AFP via Getty Images

הצרפתים המשיכו במומנטום מהניצחון על ברצלונה ורשמו 73:97 על היוונים, לייטי בלט עם 19 נקודות. באיטליה, האדומים גברו 55:75 על הגרמנים בזכות 14 של קווין פאנטר

(גודל טקסט)

מגפת הקורונה הביא לדחייה של לא מעט משחקים ביורוליג, שכידוע לא מתחשבת בלו"ז משחקי הנבחרות של פיב"א, ולכן במפעל הבכיר באירופה ניצלו את הערב (שלישי) להשלמת שניים מהמפגשים שלא התקיימו במועדם המתוכנן: וילרבאן הביסה 73:97 את פנאתינייקוס בצרפת, במשחק מהמחזור השלישי, בעוד מילאנו טיילה לניצחון קל על אלבה ברלין באיטליה, במסגרת המחזור השישי.

וילרבאן – פנאתינייקוס 73:97

אחרי שהפתיעה את ברצלונה ביום שישי האחרון, הקבוצה מהעיר ליון המשיכה במומנטום ולא השאירה סיכוי לירוקים מאתונה, בדרך לניצחון שלישי במספר העונה, בתשעה משחקים, מה שמשאיר אותה במקום ה-14 בטבלה. לפאו כמות ניצחונות דומה, אך במאזנה שבעה הפסדים והיא מדורגת מתחת לצרפתים. דייויד לייטי הוביל את קלעי וילרבאן עם 19 נקודות, אקס מכבי תל אביב נוריס קול הוסיף 16, ו-וויליאם הווארד תרם 16 משלו. בצד היווני, יורגוס פפאיאניס סיים עם 14, קוסטאס מיטוגלו תרם 12 ונמניה נדוביץ' 10.

ארמאני מילאנו – אלבה ברלין 55:75

הקבוצה של אטורה מסינה, שהנחילה למכבי תל אביב הפסד אכזרי לפני חמישה ימים, לא התקשתה יותר מדי בדרך לניצחון על אלופת גרמניה. מילאנו הכריעה את ההתמודדות בזכות רבע שני בו עצרה את היריבה על תשע נקודות בלבד ואחרי תשעה משחקים, היא סופרת שישה ניצחונות ומדורגת במקום השישי. מנגד, אלבה ברלין עם שלושה ניצחונות בעשרה מחזורים והיא במקום ה-16 בטבלה. קווין פאנטר בלט בשורות המנצחת עם 14 נקודות, סרחיו רודריגס וזאק לידיי הוסיפו 12 כל אחד. פייטון סיבה ומאודו לו קלעו 11 כל אחד עבור אלבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי