ספרופולוס: "כספי ישחק נגד הכוכב האדום, ווילבקין הוא המנהיג שלנו"

עומרי כספי | קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב אישר שהפורוורד ישותף ונשאל על קבלת ההחלטות של הקלע: "האישיות חשובה מכל טקטיקה". גם זוסמן צפוי לשוב לאימונים בקרוב, קלויארו הודה: "יש לנו קושי להכריע משחקים, חייבים לשנות את זה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:05) את הכוכב האדום בלגרד במסגרת המחזור ה-12 ביורוליג והיא תנסה לעצור את רצף ההפסדים שעומד על שלושה ולרשום ניצחון רביעי בלבד העונה, מול הסרבים שניצבים מעליהם בטבלה הודות לניצחון אחד יותר שהשיגו.

לשמחתו של המאמן יאניס ספרופולוס, לשמחתו הוא יקבל מחר בחזרה את עומרי כספי שיעלה לדקות ראשונות העונה ביורוליג, כפי שהוא אישר בעצמו במסיבת העיתונאים.

תחילה דיבר ספרופולוס על הכוכב האדום: "אנחנו נפגוש קבוצה קשוחה ועלינו לשחק את המשחק שלנו, להיות אגרסיביים בהגנה ובהתקפה לעשות את העבודה שלנו ולמצוא דרך דרך להזיז את הכדור מאחד לשני. אני חושב שזה רגע שכולנו יודעים שעלינו להתעלות ולהוכיח את היכולות שלנו – כל השחקנים מוכנים לכך".

על סקוטי ווילבקין: "לכל אורך התקופה שלי במכבי ומניסיוני כמאמן ראשי וכעוזר עוד קודם לכן, האישיות של השחקנים חשובה יותר מכל טקטיקה אחרת. גם אם אתה מוסר לשחקן הכי טוב בעולם, הוא יכול לקחת החלטה שלא תסתיים בצורה טובה והוא יכול לקלוע בזכות היכולות שלו לצאת מנצח. סקוטי הוא המנהיג שלנו. אני לא אוהב לדבר על שחקנים באופן אישי ואני לא מאמין בשחקנים שמנצחים משחקים לבדם, לכל השחקנים שלנו יש את היכולת לקבל את ההחלטה הנכונה ברגע האחרון".

ווילבקין. "הוא המנהיג שלנו" | דני מרון

אם הוא יודע לשים את האצבע על הבעיה וכשירותם של הפצועים: "אחרי המשחק נגד ריאל מדריד, שיחקנו אחרת. כל השחקנים נלחמו וניסו לעזור. נכון שהפסדנו נגד ולנסיה ומילאנו בצורה דומה להפסדים שהיו לנו לפני כן, אבל אני חושב שבמשחקים האלה ראיתם מאמץ מאוד גדול מצד כל השחקנים. מה שחשוב לי כעת זה שאני מקבל לאט לאט את כל השחקנים בחזרה וברור שזה יעשה הבדל, כי כרגע הרוטציה שלנו מאוד קצרה וזה ממש לא קל שכולם משחקים כל כך הרבה דקות והם לא רעננים בסיום ולא יכולים לקבל את ההחלטה הנכונה שתנצח. מבחינה טקטית אנחנו יכולים למנוע סלים קלים ולעשות דברים בצורה טובה יותר בהגנה, גם בהתקפה אנחנו יכולים לקלוע סלים קלים יותר, אבל כולם חוזרים, גם עומרי כספי ישחק מחר ויהיה לנו שחקן נוסף שיוכל לעזור לנו. אני מצפה שגם יובל זוסמן יתחיל להתאמן איתנו ובשבועות הבאים ישחק".

בקרוב גם זוסמן יחזור. ספרופולוס | ברני ארדוב

אנג'לו קלויארו התייצב לשוחח עם התקשורת עוד לפני ספרופולוס ואמר: "יהיה משחק קשה. אנחנו מתרגשים לראות את ג'וני אובראיינט, זה בחור שאהבתי וכיף לראות פנים מוכרות ושחקן מוכשר כמוהו. אנחנו נפגוש קבוצה טובה ואנחנו בתקופה שאנחנו מתקשים להכריע את המשחק, אז אנחנו חייבים לשנות את זה. המאמנים שלנו צופים במשחקים ויכינו אותנו בצורה הטובה ביותר".

על ההפסד למילאנו אמר קלויארו: "היו לנו בסיום דקות שפשוט ננעלנו נגד מילאנו ולא הצלחנו לרוץ. כמו שאמרתי, יש לנו בעיה להכריע משחקים וחסרים לנו שחקנים לרוטציה, אז זה טוב שיש שחקנים שחוזרים ויאפשרו לנו לרענן את הרוטציה".

"מתקשים להכריע משחקים". קלויארו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי