ישירות לפסגה: צסק"א הביסה 61:80 את אולימפיאקוס

מייק ג'יימס | Mikhail Serbin/Euroleague Basketball via Getty Images

אחרי ההפסד המפתיע של ברצלונה, אלופת אירופה טיילה מול היוונים ישירות למקום הראשון ביורוליג. ג'יימס הוביל את הרוסים עם 16 נק', שנגליה הוסיף 10 משלו. במקביל, פנרבחצ'ה ניצחה 65:73 את זניט

(גודל טקסט)

מלבד משחקה של מכבי תל אביב נגד הכוכב האדום, ארבעה משחקים נוספים ייערכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-12 של היורוליג. במשחק המקדם, צסק"א מוסקבה ניצחה את אולימפיאקוס בביתה ועלתה למקום הראשון, כאשר במקביל פנרבחצ'ה גברה על זניט. בהמשך, פנאתינייקוס ניצחה את אולימפיה מילאנו 77:80, ואלבה ברלין רשמה 92:100 על ולנסיה.

צסק"א מוסקבה – אולימפיאקוס 61:80

אחרי שניצחה את ריאל מדריד במשחק מותח בשבוע שעבר, אלופת אירופה נתקלה הערב ביריבה הרבה יותר נוחה, ובעזרת ההפסד המפתיע של ברצלונה לווילרבאן, גם עלתה לפסגת המפעל. למרות רבע ראשון צמוד, אשר בסל של מייקס ג'יימס, שהעניק לצסק"א את היתרון במשחק, ומאז היא גם לא איבדה אותו עד הבזאר האחרון.

אולימפיאקוס, אשר חווה עונה בינונית מאוד ביחס למועדון, נראתה אנמית על הפרקט בבירת רוסיה. ואסיליס ספאנוליס (2 נק'), קוסטס סלוקאס (5) וקוסטס פפאניקולאו (6) היו הצל של עצמם, ומצב כזה השפיע על הקבוצה, אשר קלעה 9 נקודות בלבד ברבע השלישי, בו צסק"א ביצעה את הבריחה הגדולה. ג'יימס היה גם הקלעי הבכיר בסיום המשחק עם 16 נקודות, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. מיד אחריו ניצב טוקו שנגליה הנהדר, שקלע 10 נקודות. מנגד, חסן מרטין הוביל את הקלעים היוונים עם 10 נקודות.

ג'יימס. משחק נהדר שלו נגד אולימפיאקוס | Mikhail Serbin/Euroleague Basketball via Getty Images

זניט – פנרבחצ'ה 73:65

אחרי ארבעה הפסדים רצופים נגד הקבוצות הספרדיות, פנרבחצ'ה התאוששה הערב עם ניצחון יוקרתי עבורה בסנט פטרסבורג. זניט עד כה העונה מציגה יכולת טובה במפעל ומדורגת חמישית, אך לצערה היא פספסה הזמנות להיצמד עוד יותר לחבורת הצמרת. במחצית הראשונה הטורקים היו עדיפים הרבה על הפרקט, ולהפסקה הם ירדו ביתרון מבטיח, 32:45.

הרוסים נכנסו למשחק עם רבע שלישי מדהים – 8:21 חד וחלק לחבורה של צ'אבי פסקואל. אבל ברבע הרביעי פנר שוב לחצה על הדוושה והשיגה את הניצחון המיוחל. יאן וסלי סיים כמצטיין עם 17 נקודות, דנילו בארטל מיד אחריו עם 15 נקודות. מנגד, קווין פאנגוס קלע 16 נקודות שלא עזרו לזניט.

אולימפיה מילאנו – פנאתינייקוס 80:77

האיטלקים הפסידו במשחק צמוד ומפתיע ליוונים, ובכך קטעו רצף של ארבעה ניצחונות בכל המסגרות ושלושה ביורוליג, כולל ניצחון על מכבי בהיכל ומאזנם עומד על 4:6. היוונים שיפרו את מאזנם ל-7:4. קווין פנטר ונמניה נדוביץ' הובילו את רשימת הקלעים עם 16 נקודות כל אחד.

נמניה נדוביץ' מול קייל היינס | Giuseppe Cottini/Euroleague Basketball via Getty Images

תוצאה נוספת

ולנסיה – אלבה ברלין 100:92

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי