88:96 לאולימפיאקוס בברצלונה, 68:72 לאנאדולו על וילרבאן

שאראס מאוכזב | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

הקטאלונים מהמקום הראשון בטבלה הופתעו בביתם על ידי היוונים בעזרת הצגה של חסן מרטין. הטורקים הזיעו ואיבדו יתרון בדרך לניצחון על הצרפתים החלשים. חימקי גברה 93:102 על מילאנו וזניט ניצחה 72:85 בוולנסיה

(גודל טקסט)

אחרי שהמחזור ה-12 ביורוליג שוחק בסוף השבוע, היום (שלישי) נערכו מספר משחקי השלמה, כשבמוקד אולימפיאקוס רשמה ניצחון חוץ מפתיע 88:96 על מוליכת הטבלה ברצלונה. אנאדולו אפס גברה 68:72 על וילרבאן, אולימפיה מילאנו ניצחה 93:102 במוסקבה את חימקי המקומית וזניט סנט פטרסבורג ניצחה 72:85 בוולנסיה.

ברצלונה 96:88 אולימפיאקוס

הקבוצה של שאראס הגיעה למפגש הערב מהמקום הראשון בטבלה ואחרי שני ניצחונות רצופים בכל המסגרות בארבעת הימים האחרונים, שהגיעו אחרי שני הפסדים מפתיעים לוולנסיה ולווילרבאן, ונראה שהקטאלונים לא יצאו מהתקופה הלא יציבה שעוברת עליהם ומאזנם עומד כעת על 3:9. מנגד, אולימפיאקוס הגיעה אחרי ההפסד לצסק"א מוסקבה לפני ארבעה ימים ובעקבות הניצחון עלו למאזן 5:6.

היוונים פתחו את המשחק עם ריצת 0:12 מהממת, הגיעו בשיא ל-15 הפרש, אך פוש קטן של הספרדים לקראת הסיום הוריד את הקבוצות להפסקה בתוצאה 17:26 לאולימפיאקוס. חניכיו של איגנסיו רודריגס המשיכו ללחוץ על הגז ובאמצע הרבע כבר צמצמו לשתי נקודות הפרש, אך לא הצליחו לסגור את הפער וירדו למחצית בתוצאה 47:51 לקבוצה מפיראוס.

לאונרדו בולמרו מול קוסטס סלוקאס | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

אולימפיאקוס הרימה הילוך עם פתיחת הרבע השלישי והחזירה את היתרון הדו ספרתי, עליו שמרה כמעט עד לסיום הרבע השלישי שהסתיים בתוצאה 63:72 לאדומים לבנים. למרות שזה היה נראה גמור, ברצלונה חזרה למשחק בעשר הדקות האחרונות ואף הצליחה להגיע לשיוויון 77:77, אך היוונים לא ויתרו והצליחו לנצח את המשחק בתוצאה 88:96. חסן מרטין הוביל את רשימת הקלעים עם 17 נקודות, ניקולה מירוטיץ' קלע 16 מנגד.

אנאדולו אפס – וילרבאן 68:72

הטורקים הגיעו למשחק הערב אחרי ניצחון בליגה המקומית שלשום, והפסד כואב לבאסקוניה ביורוליג לפני ארבעה ימים. הקבוצה של ארגין אטאמן קיוותה לרשום ניצחון קליל על חשבון היריבה הצרפתית מתחתית הטבלה, אך הזיעה רבות בדרך, ולמרות שכבר הובילה בהפרש דו ספרתי, איבדה את היתרון והצליחה להחזירו רק בדקות הסיום. אנאדולו מתייצבת במקום השביעי עם מאזן 5:7, וילרבאן נותרה במקום ה-17 והלפני אחרון עם מאזן 8:3. וסיליה מיציץ' הצטיין עם 22 נקודות, וויליאם הווארד ודייוויד ליגטי קלעו 14 כל אחד מנגד.

שיין לארקין | Arif Hudaverdi Yaman/Anadolu Agency via Getty Images

תוצאות נוספות:

חימקי מוסקבה – אולימפיה מילאנו 102:93
ולנסיה – זניט סנט פטרסבורג 85:72

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי