בסיומו של מותחן: 79:81 לאולימפיאקוס על הכוכב האדום

ברנקו לזיץ' מול אוקטביוס אליס | Marko Metlas/Euroleague Basketball via Getty Images

הסרבים כבר הובילו ב-16 הפרש, נעלמו ברבע השלישי ואפשרו ליוונים לברוח, ולמרות שחזרו לקראת הסוף, נכנעו בסיום רבע רביעי מותח. אלבה רמסה את פנרבחצ'ה 63:89. ריאל מדריד גברה על זניט, ולנסיה הפתיעה את אנאדולו

(גודל טקסט)

עוד לפני משחקה של מכבי תל אביב בבאסקוניה, המחזור ה-13 ביורוליג נפתח הערב (חמישי), עם ניצחון של אולימפיאקוס 79:81 על הכוכב האדום בבלגרד אחרי מהפך גדול של היוונים וסיום צמוד מאוד, ואלבה ברלין רמסה את פנרבחצ'ה 63:89. בשעה זו: ריאל מדריד מארחת את זניט סנט פטרסבורג ואנאדולו אפס בוולנסיה. מאוחר יותר ריאל מדריד השיגה 72:79 על זניט, בעוד ולנסיה השיגה 74:76 על אנאדולו.

הכוכב האדום – אולימפיאקוס 81:79

המארחים פתחו חזק את המשחק וסיימו את עשר הדקות הראשונות ביתרון 16:30. האורחת המשיכה לרדוף אחרי הסרבים לכל אורך הרבע השני אך לבסוף הצליחה לצמק את ההפרש לשמונה נקודות והמחצית הסתיימה בתוצאה 37:45 לכוכב האדום. המגמה המשיכה עם חזרת הקבוצות מההפסקה והיוונים הצליחו לסגור לגמרי את הפער, וסיימו את הרבע ביתרון 61:62.

חניכיו של גאורגיוס ברצוקאס פתחו את הרבע האחרון עם ריצת 0:8, עלו ליתרון 61:70, אך ריצת 0:9 מהצד השני סידרה לנו סיום צמוד במיוחד. בדקות האחרונות היתרון עבר מצד לצד, ולבסוף היוונים יצאו עם ידם על העליונה וניצחו 81:79. יורגוס פרינטזיס הצטיין עם 16 נקודות, ג'וני אובראיינט קלע 16 גם כן מנגד.

ניצחון של אולימפיאקוס אחרי מותחן | Marko Metlas/Euroleague Basketball via Getty Images

אולימפיאקוס חיברה ניצחון שני ברציפות אחרי שהפתיעה את ברצלונה בשבוע שעבר ותנסה להמשיך עם המומנטום מול וולנסיה במחזור הבא. מנגד, הכוכב האדום ספרה הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות ותארח בשבוע הבא את אלבה ברלין.

אלבה ברלין – פנרבחצ'ה 63:89

הגרמנים הגיעו אחרי שלושה משחקים בשבוע האחרון, אך נראה שהעייפות לא השפיעה עליהם בדרך לניצחון קליל ושיפור המאזן ל-7:5. הטורקים מהצד השני, שיחקו שני משחקים באותה תקופה, וספרו הערב את הפסדם השמיני במפעל ומאזנם עומד על 8:5. המארחים שלטו במשחק לאורך שלושת הרבעים הראשונים והיתרון עמד בשיאו על 30 הפרש. נילס גיפיי הצטיין עם 13 נקודות, טאריק ביברוביץ' קלע גם הוא 13 מנגד.

מאודו לו מול מוחמד עלי | Abdulhamid Hosbas/Anadolu Agency via Getty Images

תוצאות נוספות

ריאל מדריד – זניט 72:79

ולנסיה – אנאדולו אפס 74:76

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי