הכל הולך קשה: מכבי ת"א ניצחה 63:67 את באסקוניה

טיילר דורסי | Aitor Arrizabalaga/Euroleague Basketball via Getty Images

הצהובים רשמו את ניצחונם החמישי העונה ביורוליג אחרי קרב חפירות אדיר על אדמת ספרד, ובכך השלימו שני ניצחונות ברצף במפעל, לראשונה העונה. דורסי הצטיין עם 15 נקודות עבור אלופת ישראל, האנטר הוסיף 12

(גודל טקסט)

אחרי שני משחקים לא משכנעים בליגת העל, כולל הפסד להפועל חולון, מכבי תל אביב שבה הערב (חמישי) ליורוליג ורשמה ניצחון 63:67 על באסקוניה בספרד. אלופת ישראל רשמה את ניצחונה החמישי העונה במפעל. טיילר דורסי הצטיין עם 15 נקודות בשורות הצהובים.

כבר מהרבע הראשון של המשחק ניתן היה להבין שההגנה של מכבי ת"א עשויה להיות עקב אכילס שלה הערב. אחרי דקות פתיחה צמודות, אצ'ילה פולונארה יצא לריצה אישית עבור הספרדים, ובסיום הרבע טוני ג'קירי קבע 12:20 לבאסקוניה. למרות שנקלעה לפיגור דו ספרתי, מכבי ת"א חזרה למשחק בגדול ברבע השני. טיילר דורסי ואות'לו האנטר הובילו את הקבוצה האורחת לריצת 0:10 גדולה. הסנטר היה האיש המרכזי של הישראלים באותן דקות, ויכולת נהדרת שלו גם העניקה יתרון צהוב. אנטה ז'יז'יץ' קלע את הנקודות האחרונות במחצית הראשונה וקבע 33:37 למכבי ת"א בהפסקה.

קרב החפירות הגדול בין הקבוצות הגיע ברבע השלישי. באסקוניה חזרה למשחק ואף עלתה ליתרון עם יכולת טובה של פולונארה וזוראן דראגיץ', אנג'לו קלויארו הגיב לו מנגד וקבע 47:48 למכבי ת"א. כך בדיוק נמשכו כל עשר הדקות, בהן היתרון עבר מצד לצד, אך אף קבוצה לא הצליחה לייצר מומנטום. לרבע האחרון עלתה מכבי ת"א ביתרון 54:56, ושוב פעם נקלעה למשחק צמוד. באסקוניה חסרה במשחק את לוקה וילדוסה הפצוע, ונראה שהמאמן דושקו איבנוביץ' היה צריך אותו בדיוק לדקות האחרונות.

בראיינט על הפרקט בספרד | Aitor Arrizabalaga/Euroleague Basketball via Getty Images

אין ספק שכריס ג'ונס היה האיש של מכבית"א בפתיחת הרבע המכריע, ובהמשך גם אלייז' בראיינט תרם נקודות קלאץ'. סל נוסף של דורסי קבע 60:65 לשחקנים בצהוב, כל זה כשנותרו שתי דקות בלבד לסיום המשחק. פולונארה שוב היה שם עבור הבאסקים וקלע שלשה דרמטית, אבל לאחר מכן רצף איבודי כדור ושגיאות מצד שתי הקבוצות הובילו את דורסי לעמוד על הקו שניות ספורות לפני הבאזר האחרון, וכוכב המשחק קבע את תוצאת המשחק עם שתי זריקות מדויקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי