מייק ג'יימס עם שיא קריירה מטורף, צסק"א ניצחה 87:96 בדרבי

מייק ג'יימס | Ivan Korzhenevskiy/Euroleague Basketball via Getty Images

הרכז בן ה-30 קלע 36 נקודות, מסר 10 אסיסטים וגם קטף תשעה כדורים חוזרים בניצחון על חימקי. וגם: פנאתינייקוס שבה לסורה ונכנעה בביתה לז'לגיריס, ברצלונה גברה 71:87 על מילאנו ונותרה בפסגה

(גודל טקסט)

ערב נוסף של יורוליג יצא לדרך (שישי) וכבר אחרי המשחק הראשון אפשר לומר בפה מלא שזהו הערב הגדול של מייק ג'יימס. הרכז של צסק"א מוסקבה סיים עם שיא קריירה מטורף של 36 נקודות והוביל את קבוצתו ל-87:96 בדרבי על חימקי מוסקבה. באתונה, פנאתנייקוס ופספסה הזדמנות לרשום ניצחון שלישי ברציפות והופתעה בביתה על ידי ז'לגיריס ובמשחק המרכזי והנועל של הערב גברה ברצלונה 71:87 על מילאנו וחזרה לצמרת הטבלה.

חימקי מוסקבה – צסק"א מוסקבה 96:87

ניצחון שמיני ברציפות ומאזן מבטיח של 3:10 לזכות צסק"א מוסקבה, שנהנתה בעיקר מיכולת שיא של הרכז שלה, מייק ג'יימס, כדי לנצח בדרבי הראשון של העונה ביורוליג. זו לא סתם יכולת שיא של ג'יימס, אלא הופעה שהוא כנראה לא ישכח לעולם – האמריקאי בן ה-30 סיים עם שיא קריירה של 36 נקודות, 10 אסיסטים וגם תשעה ריבאונדים – משמע מרחק כדור חוזר אחד בלבד מטריפל דאבל. ג'יימס גם סיים עם מדד 51, השישי בהיסטוריית היורוליג ומספרים שלא השאירו לחימקי כמעט סיכוי והיא כבר עם הפסד 11 העונה ב-13 משחקים, חרף 26 נקודות שקלע אלכסיי שבד.

ג'יימס. חימקי לא הצליחה לעצור אותו | Ivan Korzhenevskiy/Euroleague Basketball via Getty Images

פנאתינייקוס – ז'לגיריס 81:69

הירוקים מאתונה עם הפסד נוסף. דווקא אחרי ניצחון חוץ מרשים במילאנו ובתקווה להשלים שלושה ניצחונות רצופים, היא הופתעה על ידי הליטאים שמצדם עצרו רצף של שבעה הפסדים. מריוס גריגוניס עם 24 נקודות הוביל את האורחת לניצחון משכנע, במשחק בו כמעט לכל אורכו היא הוליכה בבטחה. נמניה נדוביץ' עם 12 נקודות בלבד הוליך את קלעי פאו, אולם היה אחד מארבעה שחקנים שקלעו בספרות כפולות.

ברצלונה – ארמני מילאנו 71:87

המוליכה ירדה לשעה קלה למקום השני בעקבות הניצחון של צסק"א בדרבי של מוסקבה, אבל כבשה מחדש את הפסגה במשחק שנעל את המחזור והוכיחה כי ההפסד לאולימפיאקוס במשחק הקודם כבר מאחוריה. האיטלקים כבר נקלעו לפיגור דו ספרתי והצליחו לחזור עד המחצית כדי לכפות רבע שלישי צמוד, אבל ב-10 הדקות האחרונות המארחת רצה ל-10:27 בהובלת ברנדון דייויס שקלע 21 נקודות וניקולה מירוטיץ' שסיים עם 19 כדי להבטיח את חזרתה לפסגה. מלקולם דיליניי עם 23 נקודות היה הבולט בשורות המילאנזים.

שאראס ושחקני ברצלונה חוגגים חזרה לפסגה | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

באיירן מינכן – וילרבאן 62:76

הקבוצה המפתיעה ביותר העונה ביורוליג ממשיכה לנצח והיא כבר במאזן 4:9, לעומת הצרפתים שנמצאים במאזן בדיוק הפוך ורשמו את הפסדם התשיעי העונה. הבווארים ברוב שלבי המשחק היו ביתרון דו ספרתי בדרך לניצחון הקליל, כאשר ג'יילן ריינולדס הצטיין עם דאבל-דאבל של 17 נקודות ו-11 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי