ספרופולוס: "זקוקים לזמן נוסף כדי להיות עוד יותר טובים"

יאניס ספרופולוס | דני מרון

לקראת ההמראה למשחק בצרפת נגד וילרבאן, מאמן מכבי תל אביב אמר במסיבת עיתונאים: "אנחנו בסגל מלא ויש לי יותר פתרונות ואיכות, אבל אנחנו עדיין צריכים להשתפר. מספיקות 2-3 דקות שלא נהיה מרוכזים כדי להפסיד"

(גודל טקסט)

שבוע נוסף של מחזור כפול ביורוליג משמעותו שמכבי תל אביב תעלה למחזור ה-14 במפעל כבר מחר (רביעי, 21:45), כאשר תתארח בצרפת אצל וילרבאן בתקווה לרשום ניצחון שלישי ברציפות אחרי שגברה על הכוכב האדום בלגרד ובמחזור שעבר ניצחה בספרד את באסקוניה.

זהו כאמור מחזור כפול, כי אחרי המשחק מחר בצרפת תמשיך מכבי תל אביב לברצלונה ותשם תפגוש את הקבוצה המקומית ביום שישי בערב, אבל הבוקר במסיבת העיתונאים של יאניס ספרופולוס הוא דיבר על המשחק הקרוב בצרפת ורק עליו, העניק המון כבוד ליריבה ומיהר להסביר שהמקום הלפני אחרון בו היא נמצאת לא משקף את יכולתה.

"זו קבוצה שקולעת בממוצע 88 נקודות כשהיא מנצחת", אמר ספרופולוס על הצרפתים, "אנחנו חייבים לשחק חזק בהגנה, כי אם נאפשר לווילרבאן לשחק את המשחק שלה, אנחנו נקשה על עצמנו מאוד. אם אתה משחק טוב בהתקפה, אתה גם טוב בהגנה ולהיפך – לכן אנחנו צריכים לשחק טוב בשני הצדדים ולדעת לעצור את היריבה שלנו, כי אחרת לא יהיה לנו סיכוי. זו קבוצה אתלטית מאוד, עם קלעים מצטיינים שנצטרך לדעת לעצור. זה צריך להיות משחק פיזי מצדנו".

עומרי כספי, אנג'לו קלויארו | דני מרון

חזרת הפצועים לסגל: "המצב עכשיו שונה כשאנחנו בסגל מלא, כי יש לי יותר פתרונות ויותר איכות. אנחנו רק בדצמבר זוכים לעבוד עם סגל מלא ולעבוד על הכימיה, אבל עדיין עלינו להשתפר. אנחנו משחקים יחד רק שבועיים והפצועים רק חוזרים לכושר משחק, אנחנו זקוקים לזמן נוסף כדי להיות עוד יותר טובים ממה שאתם רואים עכשיו. אנחנו רק בהתחלה במגמת השיפור שלנו".

עוד על וילרבאן: "זו קבוצה שעברה התפרצות קורונה והפסידה משחקים, אבל היא עברה את המשבר הזה. יש לנו תוכנית שאנחנו צריכים ורוצים ליישם אותה כדי שנוכל לנצח, כי מספיקות 2-3 דקות שלא נהיה ממושמעים כדי שווילרבאן תהרוג המשחק".

עוד באותו נושא: יאניס ספרופולוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי