צסק"א דרסה 65:100 את אנאדולו, ריאל ניצחה את פנאתינייקוס

טוקו שנגלייה | Ivan Korzhenevskiy/Euroleague Basketball via Getty Images

אחרי הניצחון בדרבי הרוסי, אלופת אירופה מחצה את מוליכת היורוליג בעונה שעברה. קלייברן (22 נק') והיליארד (16) כיכבו על הפרקט במוסקבה. הבלאנקוס ניצחו את היוונים לאחר שתי הארכות, נדוביץ' להט

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 ביורוליג יצא הערב (שלישי) לדרך עם חמישה מסקרנים. במשחק המוקדם, צסק"א הביסה 65:100 את אנאדולו אפס ברוסיה. לאחר מכן, ריאל מדריד ניצחה 93:97 את פנאתינייקוס ביוון. בנוסף, פנרבחצ'ה הפסידה בבית למילאנו, כאשר במקביל אלבה ברלין ניצחה אצל הכוכב האדום. ז'לגיריס קובנה ניצחה את באסקוניה במשחק הנוסף.

צסק"א מוסקבה – אנאדולו אפס 65:100

אלופת אירופה רשמה במחזור שעבר ניצחון חשוב על חימקי בדרבי, והערב היא הכניעה בצורה מדהימה את אנאדולו, אשר הייתה כזכור מוליכת המפעל בעונה שעברה עד שנעצרה העונה. החניכים של דימיטריוס איטודיס פתחו את המשחק בסערה, ולאחר מספר דקות ברבע הראשון הובילו לפרקים ביתרון דו ספרתי. וויל קלייברן (22 נקודות) ודארון היליארד (16) הובילו את רשימת הקלעים של צסק"א, ומנגד, וסיליה מיציץ' (14) ובראיינט דאנסטון (13) ניסו להחזיר את הטורקים לתמונה, כשבשיא הפער צומצם עד כדי ארבע נקודות, אך לא מעבר.

מייק ג'יימס חוגג עם דארון היליארד | Ivan Korzhenevskiy/Euroleague Basketball via Getty Images

פנאתינייקוס – ריאל מדריד 97:93 (לאחר שתי הארכות)

הרבה אנשים ציפו למשחק הערב שנערך ביוון, והוא החזיר בגדול. ריאל מדריד, שהגיעה לאחר ניצחונות על וילרבאן וזניט, פגשה את פנאתינייקוס שנכנעה לזל'גיריס במחזור האחרון. אם נקפוץ לרבע האחרון, הבלאנקוס החזיקו כבר ביתרון מבטיח של 8 נקודות, אך נמניה נדוביץ' סגר את הפער וכמעט ניצח את המשחק.

סרחיו יול שלח את המשחק להארכה ראשונה, כשבסיומה, במצב של 79:79, אותו יול לא הצליח לקלוע בכדור האחרון והקבוצות הלכו להארכה שנייה. כאן בדיוק התעורר אלברטו אבלדה, שקלע שבע דקות בסיום המשחק וניצח אותו עבור ריאל.

תוצאות נוספות

פנרבחצ'ה – מילאנו 79:71
הכוכב האדום – אלבה ברלין 90:84 (לאחר הארכה)
ז'לגיריס קובנה – באסקוניה 73:92

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי