הקדימה את מכבי ת"א: מרקו גודוריץ' חתם בפנרבחצ'ה

מרקו גודוריץ' | Jim McIsaac/Getty Images

בעיצומו של משבר מקצועי עמוק, הטורקים החזירו את הגארד הסרבי, שזכה עם המועדון ביורוליג והצטרף לשלוש שנים לאחר שנחתך משורות ממפיס. הוזכר לאחרונה כמועמד לחזק את הקו האחורי של ספרופולוס

(גודל טקסט)

חיזוק משמעותי מאוד לקבוצת הכדורסל של פנרבחצ'ה, שנמצאת במשבר מקצועי עמוק והכריזה הבוקר (שישי) על החתמתו לשלוש שנים של מרקו גודוריץ', שכידוע נחתך משורות ממפיס גריזליס ושב למועדון איתו זכה ביורוליג לפני שעבר לליגה הטובה בעולם. על פי הדיווחים, תומא הרטל מברצלונה עשוי לשוב גם הוא לאיסטנבול ממש בקרוב.

בחזרה לגודוריץ'. כזכור, לאחרונה הוזכר הגארד כמועמד לחזק את הקו האחורי של מכבי תל אביב, כאשר גם ריאל מדריד התעניינה בשחקן בן ה-25, אך הוא בחר בקבוצה במדיה שיחק במשך שנתיים וממנה יצא כאמור ל-NBA. אשתקד, במדי ממפיס בליגה הטובה בעולם, הסרבי רשם 44 הופעות בהן קלע 3.9 נקודות ב-11 דקות בממוצע למשחק.

כידוע, פנרבחצ'ה פתחה את העונה בצורה איומה והיא ניצבת במקום ה-15 ביורוליג, עם מאזן עגום של חמישה ניצחונות ועשרה הפסדים, כאשר היא הפסידה בשבעה מתוך שמונת משחקיה האחרונים במפעל. אמש הטורקים הושפלו עם 99:62 מביך במיוחד מול ז'לגיריס קובנה וגודוריץ' יהיה האיש שינסה להוציא את הקבוצה מהבוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי