לא עוצרת: ניצחון שמיני רצוף לצסק"א, 65:83 על זניט

מייק ג'יימס מול קווין פאנגוס | Denis Tyrin/Euroleague Basketball via Getty Images

20 נקודות ושבעה אסיסטים של מייק ג'יימס עזרו לאדומים לרשום 65:83 על שכנתם הרוסית, הבלאנקוס ניצחו 82:86 בפיראוס אחרי הארכה. ולנסיה הופתעה בסרביה, באיירן הכניעה את באסקוניה

(גודל טקסט)

עוד לפני הביקור של מכבי תל אביב בברצלונה, חמישה משחקים נוספים נערכו הערב (שישי) ביורוליג, בה יושלם המחזור ה-15. בראשון מביניהם, צסק"א מוסקבה המשיכה בתנופה הדורסנית וניצחה את שכנתה מצפון-מערב, זניט סנט פטרסבורג. מאוחר יותר, הכוכב האדום בלגרד גברה 73:76 בביתה על ולנסיה, ובאיירן מינכן לא התקשתה מול באסקוניה עם 66:77. מאוחר יותר, ריאל מדריד הנחילה לאולימפיאקוס הפסד בתום מותחן, ובשעה זו וילרבאן מארחת את חימקי.

צסק"א מוסקבה – זניט סנט פטרסבורג 65:83

אלופת אירופה השיגה ניצחון שמיני רצוף ביורוליג ו-11 ברציפות בכל המסגרות, שהשאיר אותה צמודה לברצלונה בפסגת הטבלה. מנגד, החבורה של צ'אבי פסקוואל המשיכה במגמת חוסר היציבות ואחרי שגברה על באיירן מינכן שלשום, חזרה להפסיד הערב וירדה למאזן 5:8. מלבד שניות ספורות ברבע הראשון, האדומים החזיקו ביתרון לכל אורך המשחק וסגרו את המחצית הראשונה עם ריצת 1:13 שהעמידה את ההפרש על 14 בהפסקה. מאותו שלב, לצסק"א נותר רק לשייט לעבר הניצחון ומי שבלט בשורותיה היה מייק ג'יימס, שסיים עם 20 נקודות, שבעה אסיסטים ושישה ריבאונדים. ניקולה מילוטינוב ודארון היליארד סייעו לו עם 13 כל אחד. בצד השני בלט קווין פאנגוס עם 14, אלכס פיות'רס וקיי.סי ריברס תרמו 12 כל אחד.

אולימפיאקוס – ריאל מדריד 86:82 (אחרי הארכה)

משחק סופר צמוד והפכפך הסתיים בניצחון הרביעי ברציפות של הבלאנקוס, ששומרים על טווח ביטחון משתי הראשונות בטבלה. היוונים ספגו הפסד שני רצוף ונותרו מחוץ לשמינייה הראשונה. עד לא מזמן, ניקולאס לאפרוביטולה היה בשולי הרוטציה של ריאל. אלא שמאז העזיבה של בן ארצו פקונדו קמפאסו, הרכז הארגנטינאי החליט לנצל את ההזדמנות והערב הוא שיחק תפקיד מרכזי בניצחון, עם 19 נקודות ושישה אסיסטים, כולל ארבע זריקות עונשין מדויקות שהבטיחו לקבוצתו סיום שמח. לצדו בלטו טריי תומפקינס שקלע 15 ו-וולטר טבארס, עם 13 ו-10 ריבאונדים. מנגד, שאקיל מקיסיק ומרטין חסן קלעו 18 כל אחד, אך זה לא הספיק לאולימפיאקוס.

לאפרוביטולה. לקח את ההזדמנות בשתי ידיים | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

הכוכב האדום בלגרד – ולנסיה 73:76

המארחים רשמו את ניצחונם החמישי ביורוליג העונה, יומיים אחרי ההפסד המתסכל בהארכה לאלבה ברלין והצליחו לקטוע את רצף ההפסדים העגום שלהם, שעמד על חמישה. מנגד, האורחת נעצרה אחרי הניצחון על אולימפיאקוס שלשום שסגר שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. הסרבים הצליחו לברוח ליתרון דו ספרתי עם פתיחת החצי השני אך איבדו אותו תוך כמה דקות, ולבסוף, הצליחו להשיג את הניצחון המיוחל אחרי רבע רביעי צמוד מאוד. המקומיים נהנו מיום חזק של ג'ורדן לויד שקלע 20 נקודות וחילק שישה אסיסטים, מנגד, קלמן פרפליץ' ולואיס לאברי קלעו 15 כל אחד.

ג'ורדן לויד מול ניקולה קאליניץ' | Marko Metlas/Euroleague Basketball via Getty Images

באיירן מינכן – באסקוניה 66:77

המארחים התגברו על ההפסד הכואב לזניט שלשום, שקטע להם רצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות ובזכות הניצחון הערב חיזקו את מקומם בפסגה. מנגד, האורחים הפסידו ביורוליג בפעם השלישית ברציפות ומאזנם השלילי עומד כעת על 8:6. הגרמנים השתלטו על המשחק במהלך הרבע השני והעמידו את ההפרש על 15 לטובתם. הספרדים ניסו לחזור וצמצמו למינוס ארבע נקודות, אך ריצת 0:15 אדומה סגרה את הסיפור ושלחה את המשחק לגארבג' טיים באורך חמש דקות. באיירן נהנתה מיום גדול של ג'יילן ריינלודס אקס מכבי ת"א, שקלע 21 נקודות והוריד תשעה ריבאונדים, אקילה פולונרה בלט בצד המפסיד עם עשר נקודות ו-11 ריבאונדים.

ג'יילן ריינולדס | Christina Pahnke/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי