בנדר הלהיב את אירופה: זה היה המשחק הטוב בקריירה שלו

פייר אוריולה, דראגן בנדר | FC Barcelona

הפורוורד של מכבי תל אביב סחט מחמאות לאחר התצוגה נגד ברצלונה: "הוא הרוויח מיליונים ב-NBA, אבל באירופה הוא יהפוך לשחקן הרבה יותר טוב"

(גודל טקסט)

מרגע לרגע, דראגן בנדר הופך לאחד השחקנים המובילים במכבי תל אביב. אמנם הוא עדיין מעורר מחלוקת בקרב האוהדים, שמתקשים לסמוך עליו ברגע האמת למרות היכולת המצוינת בליגת ווינר סל, אך לאחר ניצחון החוץ המפתיע על ברצלונה בו כיכב הקרואטי (15 נקודות) באירופה לא מעלימים עין.

האתר 'sportske' הקרואטי ניתח את היכולת של הפורווד המתנשא לגובה 2.16, והחמיא לו בענק על ההופעה שלו נגד הקטאלונים, עם כתבה ארוכה: "בנדר סיפק את אחת ההופעות הטובות שלו מאז שחזר לאירופה. יש כאלה שירחיקו לכת ויאמרו, שבאופן כללי, זה היה המשחק הטוב בקריירה שלו"

המחמאות האלה מגיעות לאור העובדה שבנדר התעלה דווקא במשחק חוץ קשה, נגד אחד השחקנים הטובים ביורוליג, ניקולה מירוטיץ'. הצהובים סוף סוף השיגו ניצחון כששיתוף הפעולה עם זיזיץ מעולם לא נראה טוב יותר.

בנדר. אירופה לא נשארה אדישה למופע בברצלונה | דני מרון

עוד נכתב על בנדר: "הוא סכנה אמיתית בצבע, והעובדה שהוא שיחק כל כך טוב בלי לקלוע שלשות, דבר שהיה עושה בתדירות גבוהה בארה"ב, מוכיחה כי בנדר מתחיל להתרגל לאירופה מחדש כבר אחרי שלושה חודשים, וצריך לזכור, שהוא רק בן 23, ויש לו עוד הרבה זמן לשחק כדורסל. אותו הדבר בנוגע לזיזיץ, שיחגוג 24 בינואר".

באתר סיכמו ואמרו על בנדר: "הוא צפוי להישאר במכבי תל אביב עד תום העונה ולא יחזור ל-NBA בזמן הקרוב ככל הנראה, למרות שנבחר רביעי בדראפט 2016, ורשם 20 דקות בממוצע למשחק ב-187 משחקים. בנדר הגיע לליגה הטובה בעולם מוקדם מדי, והשאיר רושם שלילי. ולמרות זאת, יש לו את כל הזמן שבעולם בגלל גילו הצעיר, לחזור ל-NBA ולהגיע לרמה שחשבנו שהוא יגיע אליה כשהיה נער צעיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי