ספרופולוס: "אם ננצח זו יכולה להיות נקודת מפנה לעונה"

יאניס ספרופולוס | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

מאמן מכבי תל אביב סימן את המשחק נגד פנאתינייקוס בשלישי כאחד החשובים מתחילת העונה: "מקווה שייתן לנו את הדחיפה קדימה אם נשיג תוצאה טובה. הקהל שלנו עושה לחץ גדול על היריבה, חוויתי את זה, צריכים אותם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה רע את העונה ביורוליג, אך מתחילה להתייצב לאחרונה עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים. מחר (שלישי) ב-21:15 מצפה לצהובים-כחולים מפגש ביתי בהיכל מנורה מבטחים מול פנאתינייקוס – משחק אותו סימן המאמן יאניס ספרופולוס כאחד החשובים של העונה.

"אנחנו מגיעים אחרי שני משחקי חוץ ואנחנו יודעים מול איזו קבוצה אנחנו עומדים להתמודד", אמר המאמן היווני. "פנאתינייקוס קבוצה חזקה. יש להם משחק הגנה טוב, ובהתקפה יש להם 2-3 אופציות שהם יכולים לתקוף. הם תמיד מפוקסים על תכנית המשחק שלהם. נצטרך להיות מרוכזים ודרוכים. אנחנו רוצים להתחיל את המשחק לפי התכנית שלנו. זה משחק בית שאנחנו רוצים לנצח ואנחנו צריכים להילחם על כל כדור".

"נגד וילרבאן זה לא היה משחק גרוע", המשיך ספרופולוס. "לא משחק גדול שלנו, אבל גם לא משחק גרוע. התחלנו רע, אבל אחר כך עשינו הגנה טובה. לכן אמרתי שאנחנו צריכים להיות מרוכזים מההתחלה ולשחק על פי תכנית המשחק שלנו. אנחנו יודעים איך הם מתכוונים לפתוח ואנחנו צריכים לשחק באופן חכם".

שחקני מכבי תל אביב | אדריאן הרבשטיין

"זה נכון שבארבעת המשחקים האחרונים ניצחנו בשלושה, ושניים מהם היו בחוץ מול שתי קבוצות טובות מאוד – באסקוניה וברצלונה", אמר יאניס. "השחקנים הפצועים צריכים עוד שבועיים בערך כדי להיות ב100%. אני לא אומר שהם לא יכולים לעזור כבר עכשיו, אבל כדי להיות במקסימום שלהם הם צריכים עוד קצת זמן. מתחילה להיות לנו כימיה. כל שחקן חשוב עבורנו .יש לי 16 שחקנים, כולם משמעותיים ואני לוקח את כולם בחשבון. זו הסיבה שהם כאן. הם צריכים להיות מוכנים ברגע שהם מקבלים צ'אנס".

"אם ננצח, זה יכול להיות נקודת מפנה", הצהיר היווני והבהיר את חשיבות ההתמודדות מול פנאתינייקוס מחר מבחינתו. "נילחם שבוע אחרי שבוע ומשחק אחרי משחק. אני מקווה שאם נשיג תוצאה טובה זה באמת ייתן לנו את הדחיפה".

חיסרון הקהל: "אין לנו יתרון ביתי כרגע וזה ברור. הקהל של מכבי עושה לחץ גדול על היריבה וזה משמעותי. חוויתי את זה כיריב של מכבי ועכשיו כחלק ממכבי. אני חושב שזה לא ישתנה עד שהקהל יחזור. אנחנו יודעים שהאוהדים שלנו תמיד איתנו ואנחנו רוצים לשמח אותם. אנחנו צריכים אותם מאוד כשדברים לא הולכים כמו שצריך".

יאניס ספרופולוס ושחקני מכבי תל אביב | Romain Biard/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי