הפסד שני ברציפות לברצלונה ביורוליג, 86:79 לאנדולו אפס

שאראס , שחקני ברצלונה | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

אחרי ההפסד המפתיע למכבי תל אביב, הקבוצה של שאראס שוב אכזבה. לארקין כיכב עם 23 נק' , 7 ריב' ו-8 אס', 18 של מירוטיץ' לא הספיקו לקטאלונים. זניט ניצחה את הכוכב האדום

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 ביורוליג נפתח הערב (שלישי) עם חמישה משחקים, כשחוץ ממכבי תל אביב שמארחת את פנאתנייקוס, זניט פטרסבורג הביסה את הכוכב האדום בלגרד, אנדולו אפס הנחילו הפסד שני ברציפות לברצלונה ושאראס ביורוליג. כעת, צסק"א פוגשת את ווילרבאן וריאל מדריד מארחת את אלבה ברלין.

אנדולו אפס – ברצלונה 79:86

שיין לארקין | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

אחרי ההפסד המפתיע למכבי תל אביב, הקבוצה של שאראס הגיעה לטורקיה למשחק חוץ שעל הנייר היה אמור להיות פשוט ביותר. אנדולו אפס לא מרשימה העונה, ומדורגת במקום ה-16 ביורוליג במאזן הבית. אך הקטאלונים, שהחלו לאבד יציבות העונה, הסתמכו שוב על קלאת'יס ומירוטיץ, שלא קיבלו מספיק עזרה משאר הקבוצה.

למרות רבע ראשון מצוין של הקטאלונים, הטורקים התאוששו ברבע השני וירדו למחצית הראשונה בשוויון, כששיין לארקין מוביל את החבורה. אך ברבע השלישי, הגיע ההתפרקות של ברצלונה. רבע התקפי זוועתי (3/15 מהשדה) נתן טורקים לברוח, ולרדת לרבע השלישי ביתרון 14, כששיין לארקין מציג את אחד המשחקים היותר שלמים שלו העונה (23 נק', 7 ריב' ו-8 אס'). מירוטיץ' הגיב עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, אך זה לא היה מספיק. הפסד חמישי העונה לברצלונה, שנשארת במקום השני בטבלה.

תוצאות נוספות

זניט פטרסבורג – הכוכב האדום 69:98

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי