נדוביץ' שבר שיא עונתי ביורוליג עם 39 נק', מכבי ניצחה 81:89 את פנאתנייקוס

עומרי כספי מול נמניה נדוביץ' | דני מרון

הצהובים רכבו על המומנטום מברצלונה והשיגו ניצחון שני ביורוליג, כספי בלט במחצית הראשונה, ווילביקין קלע 22. מנגד, 39 נקודות של הסרבי (שיא עונתי במפעל) לא הספיקו ליוונים

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הדרמטי בברצלונה, מכבי תל אביב אירחה הערב (שלישי) את פנאתינייקוס בהיכל והשיגה ניצחון שני ברציפות ביורוליג, הפעם 81:89 אדיר במסגרת המחזור ה-16 במפעל. האלופה שוב הסתבכה אחרי ששמטה יתרון דו ספרתי מבטיח, אך התעלתה בדקות הסיום והצליחה לשפר את המאזן במפעל ל-7:9

הרבע הראשון התחיל בלא מעט החטאות, אך שיתוף פעולה נהדר בין עומרי כספי לאות'לו האנטר הוביל ליתרון 12:21 בסיום הרבע. ברבע השני, העבודה הגנתית של הצהובים המשיכה לעבוד, וכספי היה בכל מקום על המגרש. היוונים ניסו לירות מחוץ לקשת, אבל הצהובים עשו ככל העולה על רוחם וכבר עלו ליתרון 18:13. בנדר הוסיף 4 נקודות משלו, ורק 11 נקודות של נדוביץ' ברבע השני השאירו את היוונים במשחק. 30:41 לצהובים בירידה להפסקה.

עומרי כספי | דני מרון

גם לרבע השלישי נדוביץ' עלה לוהט. הצהובים איבדו את הקצב הפתיחת החצית השנייה, אך שלשה חשובה של אלייז'ה בראיינט השאירה את היתרון הצהוב. בנדר סיפק בלוק בבאזר, והצהובים ירדו לרבע השלישי ביתרון 52:59.

ברבע הרביעי הצהובים החלו להסתבך והיוונים שוב צימקו את ההפרש לארבע נקודות בלבד. בנדר התעלה וסיפק חמש נקודות חשובות, כולל שלשה גדולה והחזיר את ההפרש לשבע, אך נדוביץ' היה פשוט בלתי ניתן לעצירה ועם שלשה ועבירה השאיר את היוונים במשחק. בדקות הסיום ההגנה של הצהובים התהדקה, עד שלבסוף הצליחו לעלות ליתרון בטוח ולהשיג את הניצחון. 81:89 לצהובים בסיום. למרות זאת, הסרבי הספיק לשבור שיא עונתי העונה ביורוליג, כשסיים את המשחק עם 39 נקודות, ו-7/12 מדהים מחוץ לקשת. אגב – נדוביץ' הפך לשחקן שקלע הכי הרבה אי פעם מול מכבי ת"א ביורוליג.

החבורה של יאניס ספרופולוס תקווה להמשיך במומנטום, כי כבר בעוד ארבעה ימים תפגוש את הפועל חולון, ושלושה ימים לאחר מכן תארח את זניט פטרסבורג למשחק גורלי.

דראגן בנדר. התעלה בדקות הסיום | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי