אחרי שלא הורשה לעלות לטיסה: ברצלונה בתגובה לסערת הרטל

תומא הרטל | Sport/Icon Sport via Getty Images

לאחר שהשאירה את הצרפתי בטורקיה ולא איפשרה לו לשוב עם הקבוצה לספרד בתום המשחק נגד אנאדולו, הקבוצה מסרה: "השחקן והסוכן פוצצו את המשא ומתן, לכן הוחלט שלא ישוב עם הקבוצה לברצלונה"

(גודל טקסט)

שחקן ברצלונה תומא הרטל לא הורשה אמש (שלישי) לעלות עם קבוצתו לטיסה חזרה מטורקיה, אחרי שהבלאוגרנה הפסידו לאנאדולו אפס במסגרת היורוליג. הצעד החריג הזה הגיע אחרי שבהנהלת המועדון גילו כי השחקן ניהל מו"מ עם היריבה הגדולה ריאל מדריד.

הכל התחיל כשהמועדון והשחקן החליטו להיפרד והגיעו להסכמה על התרת החוזה, בתחילת השבוע הוחלט בברצלונה שלא לשתף את הרטל נגד הטורקים מחשש שייפצע, אך אישרו לו להצטרף למסע כדי שיוכל לקדם את ענייניו מול פנרבחצ'ה. אחרי שנודע להנהלה כי השחקן בעצם מנהל מגעים עם היריבה הגדולה מאחורי גבם, החליטו שלא יעלה על הטיסה עם יתר שחקני הקבוצה ודאגו לו לחדר במלון ולטיסה ביום למחרת.

המהלך המפתיע הזה גרר תגובות כועסות מכל רחבי אירופה. טייריס רייס, אקס ברצלונה ומכבי תל אביב, צייץ בנושא: "לא נותנים לו לעלות לטיסה? אתם אומרים לו שהוא לא יכול לחזור הביתה? לאיש יש לו משפחה. וואו. אני מקווה שהוא יעבור לריאל מדריד. אלוהים יודע שאם הייתה לי האופציה הייתי עובר במקומו". קווין סרפין, עוד שחקן אקס קטאלני, הוסיף: "האוהדים מדהימים אבל ההנהלה פשוט על הפנים. אציע להם מוח לכבוד חג המולד".

ברצלונה פרסמה הצהרה רשמית בה הגיבה לנושא והסבירה את פעולתה: "אחרי שהשחקן והסוכן פוצצו את המשא ומתן, ולאור העבודה שהשחקן לא היה בטורקיה תחת הקבוצה אלא במקביל אליה, הוחלט כי השחקן לא יחזור עם הקבוצה. בכל מקרה השחקן לא היה תחת השגחה שלנו והוא קיבל את כל התנאים – לילה במלון וכרטיס טיסה למחרת כדי שיוכל לשוב לברצלונה".

תומא הרטל | Noelia Deniz/Urbanandsport/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי