בנדר נכלל בין מאכזבי היורוליג: "הסתובב כמו תרנגולת ללא ראש"

דראגן בנדר | דני מרון

ב"יורוהופס" פורסם סיכום החצי הראשון של העונה והקרואטי ספג ביקורת חריפה: "מה השתנה מאז הקדנציה הראשונה שלו? הוא רק הוסיף קצת מסת שריר". גם ז'יז'יץ' חטף: "השני הכי המאכזב במכבי". האנטר בחמישיית המחזור

(גודל טקסט)

אמנם נותר עוד מחזור אחד של משחקים לפני שעונת היורוליג תגיע לנקודת האמצע שלה, אך לרגל תקופת החגים בכדורסל האירופי, באתר "יורוהופס" פורסם היום (חמישי) סיכום החלק הראשון העונה עם אזכור לא כל כך מחמיא לאחד משחקני מכבי תל אביב – דראגן בנדר.

דווקא לאחר שתי ההופעות המוצלחות ביותר שלו בקדנציה השנייה בצהוב, שעזרו לנציגה הישראלית במפעל הבכיר ביבשת לנצח את ברצלונה ופנאתינייקוס, הפורוורד הקרואטי נכלל ברשימת המאכזבים של העונה: "מה השתנה בחמש השנים שחלפו מאז הקדנציה הראשונה של בנדר במכבי תל אביב? הוא הוסיף קצת מסת שריר. וזהו!", נכתב עליו. ומאותה נקודה זה רק החמיר: "טבעי להתרגש משובו של שחקן מה-NBA לאירופה, אך בנדר אכזב את אוהדי מכבי תל אביב. הקרואטי הסתובב על הפרקט כמו תרנגולת ללא ראש ונראה רחוק מהרמה של היורוליג".

בניתוח הוסיפו לבקר את הפורוורד: "אולי הוא לא האשם הכי גדול בפתיחת העונה הרעה של מכבי, אבל עצם זה שהקבוצה הפסידה ב-22 נקודות בדקות שלו על המגרש וניצחה ב-32 הפרש כשהוא ישב על הספסל, בוודאי מהווה סימן לכמה דברים". לסיום, גם אנטה ז'יז'יץ' חטף אש: "הוא השחקן השני הכי מאכזב במכבי".

מי שכן זכה לשבחים מאתר "יורוהופס" הוא אות'לו האנטר, שנבחר לחמישיית המחזור ה-16 לאחר שרשם 13 נקודות ושבעה כדורים חוזרים בניצחון על פנאתינייקוס: "למספרים שלו הוא הוסיף מאמץ הגנתי אדיר, כמו תמיד".

אות'לו האנטר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי