ריאל התאוששה מהקלאסיקו עם ניצחון על אנדולו, חימקי שוב הפסידה

וסילי מיצ'יץ' , אלברטו אבלדה | Aykut Akici/Euroleague Basketball via Getty Images

הקבוצה של לאסו השיגה ניצחון חוץ בטורקיה בזכות ערב קליעה נוראי של שיין לארקין. חימקי התבססה במקום האחרון עם הפסד ביתי ליוונים

(גודל טקסט)

אנדולו אפס – ריאל מדריד 73:65

ההפסד לברצלונה בקלאסיקו קטע רצף של שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות לקבוצה של פבלו לאסו, שקיוותה להתאושש במשחק קשה במיוחד בטורקיה. את הרבע הראשון הספרדים פתחו באיטיות, והטורקים עלו ליתרון 13:20 בזכות פתיחה מצוינת של מיצ'יץ'. ברבע השני הקבוצה ממדריד לא הצליחה לסגור את הפער, וירדה בפיגור 37:31 לאנדולו.

למחצית השנייה ריאל עלתה קבוצה אחרת. טריי טומפקינס ורודי פרננדס רשמו דקות טובות והצליחו למחוק את הפיגור ולעלות ליתרון 51:52 בסיום הרבע השלישי. את הרבע הרביעי הטורקים פתחו טוב והצליחו להחזיר את היתרון, אך נפלו מהרגליים בדקות הסיום וסבלו מערב קליעה נוראי. ריאל משיגה ניצחון חוץ יוקרתי בטורקיה, 65:73, ומתבססת במקום השלישי ביורוליג עם כמות ניצחונות שווה לזו של ברצלונה, ועם שני ניצחונות פחות מצסק"א המוליכה.

מיצ'יץ' כיכב עבור הטורקים עם 16 נקודות, חמישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים, אך היה היחיד שהתעלה וסיים את המשחק בדאבל פיגרס. לארקין רשם ערב מאכזב במיוחד עם 7 נקודות ו-5 אסיסטים בלבד.

אצל הספרדים, פביאן קאוסר בלט עם 15 נקודות ב-15 דקות, טומפקינס הוסיף 13 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-24 דקות.

חימקי מוסקבה – אולימפיאקוס 105:88

אלבה ברלין – ז'לגיריס 74:71

באסקוניה – ולנסיה 70:71

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי