עכשיו זה רשמי: אלכס טיוס חתם בריאל מדריד

אלכס טיוס | ריאל מדריד, האתר הרשמי

הבלאנקוס פיצו את גלאטסראיי הטורקית וצירפו את הסנטר בן ה-33, אקס מכבי תל איב שבעבר גם ייצג את נבחרת ישראל

(גודל טקסט)

כשבוע אחרי הדיווחים על חתימתו הצפויה של אלכס טיוס בריאל מדריד, הבוקר (שלישי) הכריזו הבלאנקוס על צירופו של הסנטר האמריקאי שיחגוג השבוע את יום הולדתו ה-33, אקס מכבי תל אביב שגם ייצג את נבחרת ישראל עד לפני כשלוש שנים.

ריאל מדריד פיצתה את גלאטסראיי כדי לצרף לשורותיה את אלכס טיוס, לאחר שאיבדה את אנתוני רנדולף שנפצע בכף ידו וסובל משבר ונזקקה לגבוה נוסף בסגל שיאפשר לוולטר טבארס דקות מנוחה. טיוס שוחרר כבר בשבוע שעבר מהקבוצה הטורקית והיום כאמור השלים רשמית את מעברו לבירת ספרד.

בליגת האלופות בכדורסל, טיוס רשם במדי גלאטסראיי 8.3 נקודות בממוצע ולקח 4.1 כדורים חוזרים. לפני התפרצות נגיף קורונה בעונה שעברה הוא שיחק בקאזאן הרוסית וכעת יערוך הופעת בכורה בליגה הספרדית וישוב ליורוליג לראשונה מאז 2019, מפעל בו כידוע זכה עם מכבי תל אביב ב-2014 – עונה בה גם רשם דאבל-דאבל על ריאל מדריד, אז קלע 12 נקודות וקטף 11 ריבאונדים.

פרט לאותה זכייה עם מכבי תל אביב ביורוליג, טיוס זכה במהלך הקריירה גם בשלוש אליפויות ישראל, שני גביעים בישראל ובסופר קאפ האיטלקי ב-2013 עם קאנטו. כאמור הוא קיבל אזרחות ב-2012 וייצג את נבחרת ישראל עד לפני כשלוש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי