קטש יעזור? הפסד עשירי לפנאתנייקוס העונה, 89:77 לזניט

נמניה נדוביץ' | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

העזרה בדרך: קבוצתו הבאה של מאמן הנבחרת נכנעה לרוסים באתונה, ערב אדיר לגודאיטיס (25 נק'). פנרבחצ'ה ניצחה את הכוכב האדום בבאזר, ערב ענק של אובראיינט (17 נק', 10 ריב' ו-4 אס') לא הספיק

(גודל טקסט)

רגע לפני הקאמבק המצופה של עודד קטש לפנאתנייקוס, הקבוצה היוונית שהפכה לאחת מנמושות היורוליג העונה, רשמה הפסד עשירי העונה במפעל היוקרתי כשנכנעה 89:77 לזניט סט פטרסבורג. במקביל, מכבי תל אביב השיגה ניצחון חשוב על אלבה ברלין, ובפתיחת המחזור, פנרבחצ'ה השיגה את הניצחון הדרמטי של הערב, כשחזרה מפיגור דרמטי ברבע האחרון לניצחון בבאזר על הכוכב האדום בסרביה. לאחר מכן, ברצלונה ניצחה ולנסיה בדרבי ספרדי, כשבמקביל באסקוניה גברה על צסק"א מוסקבה.

פנאתנייקוס – זניט סט פטרסבורג 89:77

עודד קטש יחזור בקרוב למועדון שבו כיכב כשחקן, אך בינתיים, פנאתנייקוס המשיכו להסתבך בתחתית היורוליג והערב (חמישי) רשמו הפסד עשירי ביורוליג, במשחק שהיה חד צדדי לאורך כל הדרך.

זניט הגיעה למשחק לוהטת לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ולאחר הניצחון על מכבי תל אביב במשחק היורוליג האחרון. ומנגד, היוונים הגיעו למשחק לאחר שני הפסדים רצופים ביורוליג. כבר ברבע הראשון, הרוסים ברחו עם ריצת 9:20 בדרך ל-16:26 בסיום הרבע הראשון, כשגודאיטיס היה אגרסיבי בהתקפה וסיים את הרבע עם שבע נקודות.

ברבע השני היוונים ניסו להישאר במשחק, אך הרוסים המשיכו בשלהם בדרך ליתרון 35:47 במחצית. הרבע השלישי ציין את סיום המשחק. הרוסים יצאו מההפסקה כמו מלוע של תותח בדרך לריצה מרשימה וליתרון שיא של 25 נקודות! לאחר מכן החלו הרוטציות, האורחים הורידו את הרגל מהגז בדרך ליתרון 54:76 בסיום הרבע השלישי.

הרבע הרביעי כבר היה לפרוטוקול בלבד. פנאתנייקוס הצליחה לצמק את הפער ל-9 נקודות למרת ערב חלש מהרגיל של נמניה נאדוביץ' (8 נק' ו-1/5 מהשדה) עם ריצה חביבה, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי בכדי למנוע הפסד 89:77 בסיום. גודאיטיס סיים את המשחק עם 25 נקודות (10/13 מהשדה) ו-5 ריבאונדים ב-25 דקות, והיה המצטיין במשחק. קווין פנגוס הוסיף 18 נקוודות ו-10 אסיסטים ב-26 דקות לרוסים.

תוצאות נוספות

הכוכב האדום – פנרבחצ'ה 73:71

ברצלונה – ולנסיה 72:89

באסקוניה – צסק"א מוסקבה 93:95

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי