ריאל מדריד נעצרה על ידי מילאנו, ניצחון שישי ברציפות לז'לגיריס

אלכס טיוס | Irina R. Hipolito / Europa Press Sports via Getty Images

טיוס קלע ארבע נקודות, הבלאנקוס נכנעו 80:76 ביתי אחרי שישה ניצחונות רצופים, לעומתם הליטאים לא התקשו ב-75:102 על חימקי. עוד הערב: אולימפיאקוס שרדה מותחן מול באיירן, אנאדולו דרסה את וילרבאן

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו עם ארבעת המשחקים האחרונים. במפגש המוקדם ז'לגיריס הביסה 75:102 את חימקי מוסקבה, לאחר מכן אולימפיאקוס שרדה מותחן מול באיירן מינכן ורשמה 82:84 ביתי, אנאדולו אפס דרסה בצרפת את וילרבאן וריאל מדריד נכנעה בביתה 80:76 למילאנו.

ריאל מדריד – מילאנו 80:76

אלכס טיוס שיחק לראשונה במדים הלבנים במסגרת היורוליג וגם קלע ארבע נקודות, אבל האיטלקים הצליחו לעצור את הריצה של ריאל מדריד ולהנחיל לה הפסד ראשון ביורוליג אחרי שישה ניצחונות רצופים וכעת הקבוצה של פבלו לאסו במקום השלישי, במאזן 6:12 כמו היריבה המושבעת ברצלונה. נקודת המפנה הגיעה ברבע השלישי, אז מילאנו רצה 2:19 אדיר שהספיק לה כדי לנצח את המפגש חרף לחץ כביר של הבלאנקוס בדקות הסיום. מי שכיכב בשורות האיטלקים, כמה מפתיע, הוא אקס ריאל מדריד סרחיו רודריגס שקלע 17 נקודות, בעוד את המקומיים הוביל ברשימת הקלעים ג'ייסי קארול שקלע 20.

ז'לגיריס – חימקי מוסקבה 75:102

הליטאים עם ניצחון שישי ברציפות ביורוליג והיא במקום הרביעי בטבלה בזכות ניצחונה ה-11 מ-18 משחקים, שהיה משכנע במיוחד מול האורחת מרוסיה שנותרה עם שני ניצחונות בלבד העונה עמוק במקום האחרון. הרבע הראשון עוד הסתיים ביתרון מינימלי של 20:22 למארחת, אלא שככל שנקפו הדקות הפער רק הלך וגדל והגיע לשיאו ברבע השלישי בו ניצחו המקומיים 13:39. ג'ופרי לוברן הצרפתי הצטיין עם 29 נקודות ותשעה כדורים חוזרים ולו סייע מריוס גריגוניס שתרם 18 נקודות. מן העבר השני, אלכסיי שבד, כרגיל, ניסה כמעט לבדו להציל את חימקי, אך 22 נקודות ושמונה אסיסטים שלו לא הספיקו.

ז'לגיריס חוגגת | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

אולימפיאקוס – באיירן מינכן 82:84

אחרי שלושה הפסדים רצופים, האדומים מפיראוס השיגו את ניצחונם התשיעי העונה הודות למשחק נפלא של קוסטאס סלוקאס שבלט עם 24 נקודות בתום דרמה בהיכל השלום והאחווה מול הבווארים, שמאזנם כעת עימד על 7:11 והם במקום השישי. לכל אורך המשחק אף קבוצה לא הצליחה לייצר פער דו ספרתי והיתרון עבר מצד לצד, אבל דקות טובות של המקומיים ברבע האחרון עשו את ההבדל חרף 26 נקודות של די.ג'יי סילי ו-20 של ג'יילן ריינולדס.

סלוקאס. 24 נקודות במותחן מול הבווארים | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

וילרבאן – אנאדולו אפס 102:80

מי שנראתה כמו הטוענת לכתר בעונה שעברה והעונה היא אולי האכזבה הגדולה ביותר, לא התקשתה לחזור עם ניצחון מצרפת. ואסיליה מיציץ' קלע 23 נקודות ומסר תשעה אסיסטים, שיין לארקין וכריס סינגלטון קלעו 16 נקודות כל אחד והטורקים השיגו את ניצחונם התשיעי העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי