המשא ומתן עם פאו וסוגיית החיזוק: ביוון מתכוננים להגעת קטש

עודד קטש | דני מרון

הכתב המקומי דימיטריס קונטוס דיבר על מינויו הצפוי של המאמן, שיעזוב את הפועל ירושלים וצפוי להיפרד גם מנבחרת ישראל: "לא הייתה התקדמות עם שום מועמד אחר. הוא יחליט בנושא הרכש, שני שחקנים צריכים להיחתך"

(גודל טקסט)

בפנאתינייקוס ממתינים לסגור באופן רשמי את עסקת החתמתו של עודד קטש למאמנם החדש. מי שהדריך את הפועל ירושלים ונבחרת ישראל בשנים האחרונות יעמוד על הקווים של האדומים מהבירה בפעם האחרונה ביום רביעי הקרוב, כשקבוצתו הנוכחית תפגוש את טורק טלקום במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, ולאחר מכן תגיע ההודעה הרשמית על מינויו למאמן הירוקים.

בינתיים, הכתב היווני הבכיר דימיטריס קונטוס דיבר על הגעתו הצפויה של קטש בתחנת רדיו מקומית: "זה בישורת האחרונה, ההיגיון אומר שיהיה לזה סוף שמח. הנושא ייסגר בימים הקרובים ובכל מקרה הוא יעביר את המשחק ביום רביעי ואז יבוא לאתונה. כנראה שזה יקרה ביום חמישי".

על השיחות בין המאמן הישראלי לפנאתינייקוס: "הוא בדיונים עם פנאתינייקוס מאז יום שני. המועדון קיים שיחות רק עם קטש ועם דימיטריס פריפטיס, לא הייתה התקדמות עם שום מועמד אחר. קטש בקשר עם אנשי המועדון על בסיס יומיומי".

בנוגע לאפשרות שהירוקים יתחזקו לאחר מינויו של קטש, קונטוס סיפר: "הוא יהיה זה שיחליט בנושא, אם הדבר יתאפשר מבחינה כלכלית. אני חושב שלפחות שני שחקנים צריכים להיחתך מהקבוצה, אין מנוס מכך".

קטש. ביוון מחכים לו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי