לקראת מכבי תל אביב: מרטין והאריסון בספק באולימפיאקוס

ארון האריסון | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

על פי ה"גאזטה", הסנטר שהצטיין במפגש הקודם מול הצהובים עם 16 נקודות והגארד שהכריע את אותו משחק עם שלשה על הבאזר, סובלים מפציעות ועלולים להיעדר מההתמודדות בשלישי הקרוב. מקיסיק וקוניאריס חזרו לאימונים

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון המשכנע על אלבה ברלין בחמישי האחרון, מכבי תל אביב תארח השבוע שני משחקים ביורוליג כשניצחונות בשניהם יקרבו אותה משמעותית לשמינייה הראשונה בטבלה, אשר ממנה כידוע עולים לפלייאוף בתום העונה הסדירה. היריבה הראשונה מבין השתיים שיגיעו ארצה היא אולימפיאקוס ועל פי דיווחים ביוון היום (ראשון), ייתכן שהחבורה מפיראוס תחסר שניים מהזרים שלה.

ב"גאזטה" פורסם כי הסנטר חסן מרטין והגארד ארון האריסון בספק לביקור ביד אליהו, כיוון שכל אחד מהם סובל מנקע. האריסון, כזכור, היה זה שתקע סכין בלב של הצהובים במפגש הקודם בין הקבוצות, כאשר קלע שלשה על הבאזר והעניק לאולימפיאקוס ניצחון 82:85. מרטין רשם אף הוא את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה באותו ערב, עם 16 נקודות ושמונה כדורים חוזרים. מעבר לכך, אנטוניס קוניאריס שהחלים ממחלה, ושאקיל מקיסיק שסבל מפציעה בקרסול, חזרו לאימונים ואמורים לעמוד לרשותו של המאמן גאורגיוס ברצוקאס.

חסרונם של מרטין והאריסון, אם וכאשר היעדרותם תתברר כעובדה מוגמרת, מגיעה בתזמון מצער מבחינת האדומים-לבנים שניצחו בכל שלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, כולל שני ניצחונות ביורוליג. ביום שישי האחרון אולימפיאקוס גברה 82:84 על באיירן מינכן, אחת הקבוצות הטובות במפעל העונה, מה שהותיר את היוונים במקום התשיעי במרחק משחק אחד מוולנסיה השמינית.

מרטין. בספק לביקור בהיכל | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי