מוכנה לבואו של קטש: 71:88 לפנאתינייקוס על וילרבאן

שחקני פנאתינייקוס | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

במשחקה האחרון לפני שהמאמן הישראלי מגיע אליה, פאו קטעה רצף של שלושה הפסדים ביורוליג וניצחה את הצרפתים. צסק"א חזרה לנצח וגברה 73:83 על ז'לגיריס, זניט הפסידה לבאיירן

(גודל טקסט)

לפני שמכבי תל אביב תשחק מחר (חמישי) מול באסקוניה בהיכל מנורה מבטחים, המחזור ה-19 ביורוליג נמשך הערב עם שלושה משחקים לאחר שההתמודדות בין ריאל מדריד לכוכב האדום נדחתה. במוקד, רגע לפני שעודד קטש הופך למאמן שלה, פנאתינייקוס ניצחה 71:88 את וילרבאן. במשחק המוקדם, צסק"א מוסקבה שבה לנצח וגברה 73:83 על ז'לגיריס. בנוסף, באיירן מינכן ניצחה 80:82 את זניט.

פנאתינייקוס – וילרבאן 71:88

עודד קטש ערך הערב את משחקו האחרון בהפועל ירושלים לפני שיהפוך רשמית למאמן הקבוצה היוונית, והיא כבר מוכנה לבואו של המאמן הישראלי עם ניצחון שקטע רצף של שלושה הפסדים ביורוליג. עדיין, לפאו מאזן מהגרועים במפעל והיא נמצאת במקום האחד לפני אחרון בטבלה. הצרפתים רשמו הפסד רביעי ברציפות. המשחק היה די צמוד עם יתרון קל לירוקים. הרבע הראשון הסתיים ב-21:25 לפנאתינייקוס, והשני בפער דומה – 42:45. ברבע השלישי היוונים הצליחו להגדיל מעט את היתרון והגיעו לראשונה להפרש דו ספרתי (10), אך לא הצליחו לברוח. ברבע האחרון זה כבר היה גמור לחלוטין, כשהמארחים ברחו להפרש שעמד על 19 בשיאו עד לסיום והניצחון.

שחקני פנאתינייקוס | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

צסק"א – ז'לגיריס 73:83

אלופת אירופה חזרה לנצח אחרי שנכנעה לבאסקוניה במחזור הקודם, השיגה את ניצחונה ה-13 במפעל העונה ושמרה על המאזן הטוב ביותר. מנגד, הליטאים נעצרו אחרי שישה ניצחונות רצופים ביורוליג. מהפתיחה צסק"א שלטה בנעשה על הפרקט וז'לגיריס לא נטלה את ההובלה אפילו לרגע אחד. הרבע הראשון הסתיים ב-11:18 לרוסים, שלמחצית ירדו כבר ביתרון דו ספרתי – 32:45. הקצב נשאר דומה גם בהמשך, וברבע השלישי צסק"א רשמה את יתרון השיא שלה במשחק, 18 נקודות. מייק ג'יימס הוביל את רשימת הקלעים עם 21 נקודות, טוקו שנגליה הוסיף 18 ו-7 ריבאונדים.

תוצאות נוספות

באיירן מינכן – זניט 80:82

טורניקה שנגליה | Mikhail Serbin/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי