התפוצצה עליה: 60:99 לאנאדולו אפס על חימקי מוסקבה

סרטאג' סנלי | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

הטורקים חזרו לשמינייה הראשונה בטבלה עם ניצחון ב-39 נקודות הפרש על המדורגת האחרונה. סנלי הצטיין עם 19 נקודות ולארקין הוסיף 15. לאחר מכן, מילאנו גברה 70:84 על אלבה ברלין בגרמניה

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך ובמקביל למשחק בין מכבי תל אביב לבאסקוניה, נערכים שני משחקים נוספים בסך הכל: הראשון כבר הסתיים בניצחון קליל של אנאדולו אפס על חימקי מוסקבה בכמעט 40 נקודות הפרש. לאחר מכן, אולימפיה מילאנו ניצחה את אלבה ברלין והתבססה בשמינייה הראשונה.

אנאדולו אפס – חימקי מוסקבה 60:99

בעונה שעברה אנאדולו דהרה לעבר זכייה ביורוליג ובהחלט ייתכן שלולא התפרצות נגיף קורונה וביטול העונה היא גם הייתה מחזירה את התואר הנכסף לאיסטנבול, אבל העונה היא נראתה אחרת לגמרי. עובדה, ערב המחזור ה-20 היא כלל לא הייתה בין שמונה הראשונות. הערב, מול נועלת הטבלה האומללה, רשמה אנאדולו ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג – ובפער מטורף של לא פחות מ-39 נקודות הפרש!

חימקי, שניצחה פעמיים בלבד מפתיחת העונה, עוד הייתה צמודה למארחת בפתיחה וירדה אחרי 10 הדקות הראשונות בפיגור 19:26 בלבד, אבל ככל שנקפו הדקות הצליחו הטורקים להגדיל את היתרון, להפסקה כבר ירדו בפער של 16 נקודות (36:52) וברבעים השלישי והרביעי חימקי קלעה 10 ו-14 נקודות בהתאמה, מספרים שלא מאפשרים כמעט אופציה להוציא תבוסה בכזה הפרש אסטרונומי.

ארבעה שחקני אנאדולו קלעו בספרות כפולות בחגיגה הביתית על חימקי, כשקלע הבולט סיים סרטג' סנלי עם 19 נקודות ב-18 דקות. שיין לארקין קלע 15 וגם מסר 5 אסיסטים, בראיינט דנסטון ובוגראהן טונצ'ר קלעו 12 כל אחד ובסך הכל קלעו שחקני אנאדולו 99 נקודות ב-60.9 אחוז מהשדה בדרך למקום השמיני בטבלה עם מאזן 9:11. אלכסיי שבד קלע 13 נקודות לזכות חימקי וג'ורדן מיקי סיים כקלע המוביל של הרוסים עם 14, אך הם נקלעו למאזן העגום 18:2.

שיין לארקין | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

תוצאה נוספת

אלבה ברלין – אולימפיה מילאנו 84:70

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי