לפני מכבי ת"א: ריאל מדריד הופתעה בביתה נגד הכוכב האדום

קורי וולדן | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

הבלאנקוס יגיעו ליד אליהו לאחר הפסד 79:77 לקבוצה הסרבית המדורגת במקום ה-16. אקס חולון קורי וולדן כיכב עם 18 נקודות, רודי פרננדס בלט מנגד עם 11 ונפצע לקראת הסיום

(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני שתתארח אצל מכבי תל אביב ביד אליהו, ריאל מדריד ערכה הערב (שני) בביתה משחק השלמה נגד הכוכב האדום בלגרד במסגרת המחזור ה-19 של היורוליג, ובניגוד למיקומן בטבלה, זו הייתה הקבוצה הסרבית מהמקום ה-16 שהפתיעה עם ניצחון 77:79 על ריאל השלישית.

במחצית הראשונה אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לברוח אחת לשנייה, אך הקבוצה הסרבית הייתה טובה יותר וסיימה עם יתרון של 40:45 בתום 20 דקות של כדורסל. ברבע השלישי אוגנן דובריץ' ואקס מכבי תל אביב ג'וני אובראיינט העלו את הפער לשמונה נקודות וברבע האחרון ברנקו לאזיץ' קבע יתרון שיא במשחק של 12 נקודות.

ריאל הגיבה עם נקודות של ג'ייסי קארול ורודי פרננדס שהורידו את הפער לשש בלבד, כאשר האחרון נפל על גבו ופונה לטיפול לקראת הסיום. הבלאנקוס המשיכו לנגוס בהפרש שירד עד לנקודה וכשנותרו שש שניות, לסיום קינו קולום נשלח לקו קלע רק פעם אחת משני ניסיונות. עם זאת גם ריאל פישלה ברגע האמת בעקבות חזרה מבולגנת מפסק זמן והחטאה של קארול מחצי מרחק.

אצל המנצחת בלט אקס הפועל חולון קורי וולדן שקלע 18 נקודות (3 מ-6 מהשלוש), בעוד אוגנן דובריץ' הוסיף 13 משלו. בריאל מדריד הצטיין רודי פרנדדס (11 נקודות) שכאמור נפצע לקראת הסיום, ניקולאס לפרוויטולה סיים עם טריפל דאבל של 10 נקודות ו-10 אסיסטים.

אלכסה רדאנוב, רודי פרננדס | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images
קורי וולדן | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי