ספרופולוס הזהיר: "ריאל מדריד זו קבוצה שיכולה להעניש על כל טעות"

יאניס ספרופולוס | דני מרון

אחרי שניצח את באסקוניה, מאמן מכבי ת"א מתכונן למפגש נגד הבלאנקוס בהיכל: "גם אם יש לה שחקנים פצועים, זו עדיין קבוצה עם איכויות לשחק בכל אולם באירופה". היכולת של ווילבקין: "אין שחקן שיכול לנצח משחק לבדו"

(גודל טקסט)

שבוע בדיוק לאחר שהשיגה ניצחון חשוב נגד באסקוניה, מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי) את אחת היריבות הגדולות שלה באירופה – ריאל מדריד. הצהובים, שעדיין נמצאים במאבק על המקום בשמינייה הראשונה ביורולג, יקוו לנצח את היריבה אשר הביסה אותם 79:63 בסיבוב הקודם.

הבלאנקוס יגיעו למשחק מחר בסגל חסר, כאשר מלבד חסרונו של אנתוני רנדולף שנפצע לזמן רב, גם סרחיו יול ורודי פרננדס לא יהיו בסגל של פבלו לאסו. "מחר נשחק נגד קבוצה טובה. זה לא משנה אם יש לה פציעות, עדיין יש לה את הסגל והאיכות לשחק בכל אולם באירופה" הבהיר מאמן מכבי ת"א, יאניס ספרופולוס, לקראת המשחק.

"נהיה חייבים להתרכז בתכנית שלנו כי ריאל מדריד זו קבוצה שיכולה להעניש אותך על כל טעות שתעשה. נצטרך לשחק חכם ולא לתת להם את מה שהם רוצים. יש למדריד שחקנים שיכולים לשמור בצורה טובה ובגלל זה נצטרך לתקוף בחכמה. איך נעצור את טבארס? יש לנו שחקנים גדולים ואני סומך עליהם שיעשו עבודה טובה נגדו" הוסיף היווני.

טבארס. "אני סומך על השחקנים שלי שיעשו עבודה טובה נגדו" | Christina Pahnke/Getty Images

היכולת של סקוטי ווילבקין במשחקים: "סקוטי הוא המנהיג שלנו, אבל אני חושב קודם על הקבוצה. המטרה שלנו היא לשלב את היכולות שלו, והוא שחקן קלאץ', ביחד עם כל הקבוצה. בסופו של דבר, בכדורסל אי אפשר לנצח אף קבוצה עם שחקן אחד בלבד. אין שחקן שיכול לנצח קבוצה אחרת לבד. אנחנו קבוצה, יש לנו רוח קבוצתית, ורק ככה זה יוכל לעבוד".

לגבי המשחק הקודם ביו הקבוצות, אשר נערך בחודש נובמבר ונגמר בהפסד צורם של הקבוצה הישראלית, אמר ספרופולוס: "זה היה מוקדם מדי עבורנו במהלך העונה. היו חסרים לנו גם הרבה שחקנים בגלל פציעות, ואני חושב שהיום אנחנו קבוצה יותר שלמה".

"יש לנו רוח קבוצתית ואנחנו היום במצב הרבה יותר טוב להתמודד מול קבוצה בסדר גודל של ריאל מדריד. העובדה שלא ניצחתי את ריאל כמאמן מכבי ת"א? זה לא מעסיק אותי. זה לא אישי, זה לא אני נגד ריאל" סיכם המאמן.

ווילבקין. "המטרה שלנו היא לשלב את היכולות שלו עם כל הקבוצה" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי