אפקט קטש? ניצחון שני ברציפות לפנאתנייקוס, 78:94 על חימקי

עודד קטש | פנאתנייקוס / טוויטר

יורוליג: ניצחון בכורה במפעל היוקרתי למאמן הישראלי ביוון, הירוקים השיגו ניצחון שביעי העונה על הרוסים. זניט ניצחה את אנאדולו אפס למרות ערב מצוין של מיצ'יץ' ולארקין

(גודל טקסט)

מלבד הקרב המסקרן בין מכבי תל אביב לריאל מדריד, המחזור ה-21 ביורוליג ייערך הערב (חמישי) במספר מוקדים שונים באירופה. פנאתינייקוס של עודד קטש ניצחה את חימקי מוסקבה חימקי מוסקבה. במשחק המוקדם, זניט גברה 78:85 על אנאדולו אפס בביתה. כעת: וילרבאן מארחת את ולנסיה, ובמקביל מילאנו פוגשת את באיירן מינכן (21:45).

פנאתנייקוס – חימקי מוסקבה 78:94

השבוע הראשון של עודד קטש כמאמן פנאתנייקוס נגמר בטעם טוב, עם ניצחון בכורה ביורוליג והרבה תקוות לעתיד עבור הישראלי במועדון הפאר היווני. הירוקים אירחו הערב את חימקי מוסקבה, המדורגת אחרונה ביורוליג, והשיגו בקלילות ניצחון שביעי העונה במפעל היוקרתי. ברבע הראשון היוונים לא הצליחו לברוח, אך לרבע השני עלו כמו מלוע של תותח ונהנו מתצוגה ענקית של קונסטנטינוס מיטרוגלו, וירדו למחצית ביתרון 33:46, כשאת הרבע השני עם מנצחים בהפרש של 10 נקודות.

מיטרוגלו המוכשר המשיך ללהוט במחצית השנייה, שהפכה מהר מאוד לגארבג' טיים ונבחר לאיש המשחק עם עם 29 נקודות (10/14 מהשדה) ו-12 ריבאונדים, ב-28 דקות. נמניה נדוביץ' הוסיף 21 נקודות ו-5 אסיסטים משלו, כשמנגד, 25 נקודות ו-7 ריבאונדים של ג'ורדן מיקי לא הספיקו.

זניט סנט פטרסבורג – אנאדולו אפס 78:85

משחק של שתי מחציות שונות לגמרי. אם נסתכל על הראשונה, רק קבוצה אחת הייתה על הפרקט והיא זניט. הרוסים עשו כל מה שעולם ברוחם במגרש, ניצלו הגנה רעה מאוד של האורחת ותוך דקות ספורות ברבע הראשון החזיקו בפער דו ספרתי, כל הדרך ל-31:53 חד צדדי לזניט בירידה להפסקה.

בפתיחת הרבע השלישי שני שחקנים חשובים התעוררו אצל אנאדולו – שיין לארקין ו-וסיליה מיצ'יץ', אשר הובילו ריצת 4:17 גדולה שהחזירה את קבוצתם למשחק. בשיא, ההפרש קוזז עד לשבע נקודות בלבד, אבל זניט לא נתנה למשחק לחמוק בין אצבעותיה וסגרה את הסיפור ברבע הרביעי. תומאס וויל קלע 14 נקודות למנצחת, אוסטין הולינס הוסיף 13. מנגד, מיצ'יץ' צלף 23 נק', לארקין מיד אחריו עם 20.

לארקין. אנאדולו התעוררה מאוחר מדי | Sergey Grachev/Euroleague Basketball via Getty Images

וילרבאן – ולנסיה 77:90

אולימפיה מילאנו – באיירן מינכן 51:75

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי