"המשחק הכי טוב של דורסי במכבי. רמה של פיינל פור"

טיילר דורסי | דני מרון

המאמן היה מרוצה מאוד מהיכולת של הגארד, שרשם שיא קריירה: "המשחק הכי טוב שלו בשנתיים פה, רוצים שישחק כך בשני הצדדים של המגרש"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) בהיכל מנורה את אחד הניצחונות הגדולים שלה העונה, כשגברה בשיניים, לאחר דרמה ענקית בדקות הסיום, 84:86 על ריאל מדריד, בעיקר בזכות מופע אדיר של איש אחד: טיילר דורסי. הגארד המוכשר החזיר את הצהובים מרבע ראשון נוראי וסיים את המשחק עם שיא קריירה אדיר של 30 נקודות. מאמנו, יאניס ספרופולוס, היה מרוצה מאוד בסיום המשחק:

"זה ניצחון גדול שמאוד רצינו. היה חשוב מאוד שלמרות הפתיחה הרעה, עם 33 נקודות לחובתנו ברבע הראשון, הצלחנו בהמשך המשחק לשנות את התמונה לגמרי בשני הצדדים. קיבלנו רק 13 נקודות ברבע השני, קלענו בהתקפה וטיילר שינה את המומנטום. היה חשוב מאוד לחזור עד ההפסקה אחרי הפתיחה הרעה. נלחמנו כדי לשמור על היתרון בדקות האחרונות עם הרבה הלוך-חזור, נלחמנו חזק ולמרות שהיינו יכולים לנצח יותר בקלות אם היינו קולעים זריקות עונשין, השחקנים עשו עבודה טובה והפוזשן האחרון בהגנה היה מצוין. הגיע לנו לנצח".

ההגנה של דורסי: "טיילר נתן את המשחק הכי טוב שלו במכבי בשנתיים שהוא כאן. אנחנו רוצים שישחק כך בשני הצדדים של המגרש, למרות שלא קל לקלוע ככה בכל משחק. זה נותן לנו תוספת כוח".

ניצחון ראשון שלו כמאמן מכבי על ריאל: "אתה לא חושב על עצמך ברגעים כאלה, אלא על הקבוצה. אנחנו עושים את המקסימום כדי לעזור לשחקנים לשחק הכי טוב שהם יכולים, הניצחון הזה שייך לשחקנים ואני שמח מאוד שניצחנו קבוצה איכותית, למרות החיסורים שהיו לה. זו קבוצה עם הרבה שחקנים מנוסים, מוכשרים שמשחקים הרבה שנים ביחד עם אותו המאמן. לא יריבה קלה, אז ברכות לשחקנים".

הכדור אצל קארול בהתקפה האחרונה: "הוא פחות טוב עם הכדור, אז היה לנו חשוב להפעיל עליו לחץ ולכן עלינו בהרכב הגנתי שיכול לעשות את זה והוא איבד את הכדור. המהלך ההגנתי האחרון שלנו במחצית הראשונה גם היה חשוב, עלינו בהרכב גבוה כדי למנוע סל. פרטים קטנים הלכו לטובתנו במשחק הזה וכך ניצחנו".

רמת משחק גבוהה: "זה היה כמו משחק פלייאוף, פיינל פור. זו הרמה במשחקים האלה".

יאניס ספרופולוס | דני מרון

ניהול המשחק של ווילבקין: "אם אתם זוכרים, כך התחלנו את העונה בחמישה-שישה משחקים הראשונים. זה תלוי ביריבה, אם הם עולים בהרכב גבוה, לא קל לנו לשחק עם שני גארדים. אני מנסה לעשות את מה שאני יכול, אבל זה תלוי גם בשחקנים. אנחנו צריכים את כל השחקנים מוכנים לשחק טוב, ואז עושים שינויים בהתאם למאצ' אפים במשחק. ראיתם שבמחצית השנייה עלינו עם טיילר בחמישייה. המאמן עושה התאמות לפי היכולת של השחקנים על המגרש".

פנרבחצ'ה ואנאדולו בשבוע הבא: "יש לנו את גלבוע בשבת, אנחנו שמחים שהליגה הישראלית חוזרת ואנחנו רוצים לשחק בה במקביל ליורוליג. אנחנו מתרכזים רק במשחק הזה ואז נעבור לחשוב על השבוע הכפול ביורוליג. אני לא יכול לחשוב כמה משחקים קדימה".

ניצחון קריטי: "הוא קריטי כי ככל שמתקדמים לעבר סיום העונה הסדירה, כל משחק יותר חשוב מקודמו. אנחנו רוצים להילחם עד הסוף עבור הסיכויים שלנו ולהתקדם ממשחק למשחק. נלחמנו חזק הערב נגד קבוצה טובה ואיכותית ואני שמח על זה. אני רוצה שנמשיך כך ונתחיל אולי ברצף טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי