אקס מכבי ת"א שלח מסר: "כל קבוצה צריכה אחד כמוני"

קווינסי אייסי, ארון ג'קסון
קווינסי אייסי, ארון ג'קסון | פנרבחצ'ה איסטנבול, האתר הרשמי

ארון ג'קסון, שנותר שחקן חופשי מאז שסיים את דרכו בצהוב אשתקד, רמז לקבוצות היורוליג: "אני זורק כ-500 זריקות ביום ומחכה להזדמנות. תמיד שיחקתי כדורסל טוב ונתתי השראה בחדר ההלבשה. בכל מקום שהייתי, ניצחתי"

(גודל טקסט)

לא מעט שחקנים זרים שלבשו את מדיה של מכבי תל אביב בעונה שעברה, התקשו למצוא קבוצה לעונה הנוכחית, כאשר מגפת הקורונה היא כמובן אחת הסיבות המרכזיות לכך. אחד מאותם שחקנים הוא ארון ג'קסון, שסיים את דרכו בצהוב זמן קצר לפני שליגת העל חזרה לפעילות בעונה שעברה. הרכז הוותיק בן ה-34 התארח בפודקאסט של אתר "יורוהופס" ושלח מסר לקבוצות היורוליג: אני יכול לעזור לכן בשלבי ההכרעה של העונה.

ג'קסון, אלוף אירופה עם צסק"א מוסקבה ב-2016 למי ששכח, סיפר מדוע נשאר ללא קבוצה לקראת העונה הזו: "פספסתי את הגל הראשון של ההחתמות כי נדבקתי בקורונה וכשחליתי, זה היה רציני. הייתי אחד מהשחקנים שחשבו לעצמם 'אני לא חוזר במהלך המגפה הזו, אני יודע כמה היא מסוכנת'. עכשיו אני בריא ורואה איך עדיין מתקשים לקיים משחקים. חוץ מזה, אני עדיין מתאמן ושומר על כושר, זורק כ-500 זריקות ביום ומחכה להזדמנות שלי".

13 משחקים בלבד נותרו לעונה הסדירה ביורוליג והרכז האמריקאי, שהצטרף למכבי תל אביב במהלך העונה שעברה כדי למלא את מקומו של נייט וולטרס הפצוע, מרגיש שהוא מסוגל לתרום לכל קבוצה עם שאיפות להגיע רחוק: "כל קבוצה צריכה ארון ג'קסון. ככה אני מרגיש. מי שרוצה לשחק כדורסל טוב… אני תמיד שיחקתי כדורסל טוב, נטול איבודי כדור. אני נותן השראה לשחקנים בחדר ההלבשה, מהיום הראשון הקריירה. אבל זה לא רק עניין של איזו קבוצה יכולה להיעזר בארון ג'קסון, אלא איזה קבוצות רוצות לנצח ואילו חלקים יעזרו להם בכך. אני חושב שאני ווינר. בכל מקום שהייתי, ניצחתי".

ארון ג'קסון
ג'קסון. "בכל מקום שהייתי, ניצחתי" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי