מכבי ת"א מתחילה שבוע כפול אצל פנר, דורסי: "לא מסמן מפתחות"

טיילר דורסי | דני מרון

הצהובים יתארחו באיסטנבול לפני המפגש עם אנאדולו אפס בחמישי, הגארד על יכולתו האישית: "לא עושה משהו ספציפי, רק מתאים את עצמי למשחק ולוקח מה שההגנה נותנת"

(גודל טקסט)

אחרי שקיבלה תוצאות מרגיעות בבדיקות הקורונה, בה נמצאו כלל השחקנים ואנשי הצוות שליליים והוסר החשש כי אחד מהם נדבק משחקן ריאל מדריד אשר התגלה כחולה מאומת, מכבי תל אביב תתחיל הערב (שלישי) את השבוע הכפול ביורוליג עם משחק חוץ חשוב וקשה נגד פנרבחצ'ה. הצהובים, שיחסרו את עומרי כספי אשר עדיין סובל מווירוס בבטן, נמצאים במקום ה-12 בטבלה עם 10 ניצחונות לעומת 11 הפסדים, כאשר הטורקים מדורגים מעליהם במרחק משחק אחד ובמאזן זהה לזה של אולימפיאקוס, ולנסיה ואנאדולו אפס (שתתארח בתל אביב מחרתיים) – שלוש הקבוצות שתופסות את מקומות 8-10 לפי סדר עולה.

כזכור, בסיבוב הקודם גברה ניצחה פנר 65:75 ביד אליהו ולמפגש הערב היא מגיעה בתקופה הרבה יותר טובה מאשר למשחק ההוא. החבורה מאיסטנבול, שהפסידה ב-10 מ-15 המחזורים הראשונים, ניצחה מאז שישה משחקים ברציפות ואף הכניעה בשישי האחרון את מוליכת הטבלה ואלופת אירופה, צסק"א מוסקבה. אחת הסיבות העיקריות לכך היא חזרתו של מרקו גודוריץ', הגארד הסרבי ששב לקבוצה אחרי גיחה לממפיס גריזליס שנמשכה עונה אחת, וחתם בדיוק לפני תחילת הרצף הנוכחי של פנרבחצ'ה. מעבר לכך, הטורקים התחזקו במהלך העונה באלכס פרז, הרכז ששיחק תקופה קצרה במכבי חיפה ב-2016, ואתמול שחררו רשמית את ג'וני המילטון שחתם באנדורה הספרדית.

על אלופת ישראל עברו ימים מותחים מאז הבשורה כי ניקולס לאפרוביטולה נמצא חיובי לקורונה אחרי שביקר בהיכל 'מנורה'. טיילר דורסי התייחס לכך לפני ההמראה לאיסטנבול: "היינו מודאגים מהסיכוי שמישהו בקבוצה נדבק, כי אנחנו בשבוע חשוב של שני משחקים ביורוליג וקיבלנו את העדכון חצי שעה לפני המשחק בליגה הישראלית. אישית, רק התפללתי. הכי חשוב שכולנו נהיה בריאים ונוכל לשחק בשבוע החשוב הזה. הקורונה היא לא צחוק. צריך לקחת את זה ברצינות. חשוב לי ולמשפחה שלי להישאר בריאים בתקופה הקשה הזו. צריך להישאר בבית ולהיות זהירים".

הגארד, שכיכב בניצחון על ריאל מדריד לפני חמישה ימים, עם שיא קריירה של 30 נקודות, הבהיר כי היכולת הטובה לא מגיעה דרך קסם כזה או אחר: "אני לא מסמן מפתחות לקראת משחקים או מנסה לעשות משהו ספציפי, הכל תלוי בתחושה שלי באותו משחק. מה שההגנה היריבה תיתן לי, אני אקח. כל משחק שונה מקודמו ואני פשוט מנסה להתאים את עצמי לקצב שמתפתח בכל משחק".

מכבי תל אביב מתחילה שבוע כפול | דני מרון

כריס ג'ונס הוסיף: "הימים הלחוצים מאחורינו, כולם יצאו שליליים והוסרה הדאגה הכי גדולה של כולנו. המפגשים ראש בראש והפרש הסלים חשובים מאוד, במיוחד לאור המטרה שלנו להעפיל לפלייאוף בסיום העונה הסדירה. היורוליג ליגה מעולה וקבוצות מתאימות את עצמן. נעשה את המיטב כדי לנצח. אנחנו צריכים להיות אינטנסיביים, לשים לב לפרטים הקטנים ולהילחם כקבוצה, עם יותר אנרגיות ממה שהיו לנו במשחק הקודם נגדם. אני מרגיש שאנחנו קבוצה שונה, אנחנו יותר אגרסיביים בהגנה ואם נוציא לפועל כמו שצריך בהתקפה, יהיה לנו סיכוי טוב לנצח".

בצד של פנרבחצ'ה, המאמן איגור קוקושקוב אמר: "מכבי משחקת ממש טוב מאז המשחק הקודם שלה נגד ריאל מדריד. הם מרגישים טוב. אנחנו חוזרים הביתה ויש לנו לוח משחקים צפוף, אבל כך העונה הזו נראית ואנחנו צריכים לשמור על הבית". הפורוורד ג'ארל אדי הוסיף: "אנחנו פשוט צריכים להמשיך במה שעשינו ברצף הניצחונות הנוכחי. מכבי משחקת טוב מאוד כרגע, כך שנצטרך להוציא את תכנית המשחק שלנו לפועל".

גודוריץ'. מאז שהוא חזר, פנרבחצ'ה לוהטת | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי