ניצחון חמישי ברצף לברצלונה, 79:90 למילאנו על אולימפיאקוס

ניקולה מירוטיץ' | Rodolfo Molina/Euroleague Basketball via Getty Images

מוליכת הליגה גברה 81:85 על זניט ופסקוואל, דייויס (18 נק') וקוריץ' (16) הצטיינו אצל שאראס. האיטלקים נהנו ממשחק גדול של פראתר שהסתיים עם 27 נקודות, דילייני הוסיף 16. 72:86 לאנאדולו על הכוכב האדום

(גודל טקסט)

מלבד משחקה של מכבי תל אביב אצל פנרבחצ'ה, המחזור ה-22 ביורוליג נמשך ברחבי אירופה עם ארבעה משחקים נוספים. במוקד, ברצלונה ניצחה 81:85 את זניט בספרד, מילאנו רשמה 79:90 נגד אולימפיאקוס. בהתמודדות המוקדמת, אנאדולו אפס 72:86 את הכוכב האדום. לאחר מכן, באיירן מינכן גברה 93:95 על חימקי.

ברצלונה – זניט סנט פטרסבורג 81:85

מוליכת היורוליג החדשה הציגה עוד ערב נהדר באצטדיונה הביתי ורשמה ניצחון חמישי ברצף ביורוליג, על חשובה של זניט והאקס צ'אבי פאסקוול. במשך מרבית דקות המשחק ברצלונה הייתה ביתרון נוח, כאשר בשיא היא גם הובילה ב-19 נקודות, כל זאת כשניקולה מירוטיץ' (14 נקודות) וקורי היגינס (14) לא במשחק גדול.

זניט, שניצחה את בארסה בסיבוב הראשון, חזרה לממשחק בגדול במהלך הרבע האחרון והצליחה להוריד לחד ספרתי. ברנדון דייויס (18) וקייל קוריץ' (16) היו האנשים החמים של שאראס במשחק, ובסיום זה רק 4 נקודות לספרדים, בדיוק אותו הפרש בו הם הפסידו בסיבוב הראשון לרוסים, נתון שעשוי להיות דרמטי בסיום העונה.

קוריץ'. הצטיין נגד זיט | Rodolfo Molina/Euroleague Basketball via Getty Images

מילאנו – אולימפיאקוס 79:90

הקבוצה של אטורה מסינה בדרך הבטוחה לפלייאוף. בניגוד לניצחון במחזור שעבר, אז משחק הגנה משובח עזר לאיטלקים לנצח את באיירן מינכן, הערב זה היה החלק הקדמי אשר הכריע את המשחק הערב במילאנו.

מלקולם דילייני וקווין פראתר הובילו את המארחת ליתרון דו ספרתי, אך ברבע השלישי היוונים חזרו למשחק וקבעו שוויון 58:58. פראתר, שצלף 27 נקודות, פתח שוב מבערים ברבע האחרון והוליף את קבוצתו לניצחון החמישי ברצף. מנגד, סשה וזנקוב קלע 18 נקודות שלא עזרו, קוסטאס סלוקאס הוותיק הוסיף 17.

אנאדולו אפס – הכוכב האדום 72:86

עוד לפני שנודע לה על דחיית המשחק נגד מכבי ת"א ולאחר הפסד מתסכל לזניט במחזור שעבר, אנאדולו קיבלה הערב יריבה נוחה מאוד כדי לחזור למסלול הניצחונות, בדמותה של הכוכב האדום. שיין לארקין, שזוכה ללא מעט ביקורות העונה, הציג משחק התקפי מוכר כאשר צלף 23 נקודות נגד הסרבים, כולל 5 מ-8 מחוץ לקשת. למעשה, אנאדולו הובילה כבר מהרבע הראשון ומהר מאוד ברחה לדו ספרתי, אשר נשמר עד הבאזר האחרון. וסילי מיצ'יץ' עזר ללארקין במהלך המשחק כשתרם 13 נקודות משלו.

אנאדולו התאוששה מההפסד לזניט | Aykut Akici/Euroleague Basketball via Getty Images

תוצאות נוספות

חימקי מוסקבה – באיירן מינכן 95:93

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי