בדרך החוצה: צסק"א הודיעה שמייק ג'יימס הושעה מכל פעילות

מייק ג'יימס מול קווין פאנגוס | Denis Tyrin/Euroleague Basketball via Getty Images

קבוצת הפאר הרוסית שחררה הודעה רשמית ובה נמסר כי הכוכב לא מורשה להגיע למשחקים ולאימונים. ההחלטה על עתידו תתקבל בימים הקרובים. לפי התחזיות הוא יהפוך בקרוב לשחקן חופשי

(גודל טקסט)

מערכת היחסים הרעועה בין מייק ג'יימס לצסק"א מוסקבה היא ידועה ונראה שהערב (רביעי) הכוכב האמריקאי התקרב עוד יותר לכיוון דלת היציאה ממועדון הפאר הרוסי.

לפי הפרסומים, השחקן לא אהב את העובדה שהנהלת הקבוצה לא נתנה לו אישור לטוס לארצות הברית ולקחת חלק בהלוויה של סבו, זעם בפני אנשי המועדון והמאמן דימיטריוס איטודיס לאחר משחק היורוליג נגד פנרבחצ'ה.

בהודעה רשמית של צסק"א נכתב: "ב-22 בינואר, לאחר סיום המשחק עם פנרבחצ'ה, אירעה תקרית בחדר ההלבשה של הקבוצה בהשתתפות מייק ג'יימס. כתוצאה מכך, החליט המועדון להשעות את השחקן מאימונים ומשחקים. ההחלטה הסופית על עתידו של ג'יימס בצסק"א תתקבל בימים הקרובים, ויינתנו הסברים גם לגבי המצב עם עזיבתו של מייק להלוויית סבו".

כאמור, ההחלטה על המשך דרכו של ג'יימס בצסק"א תפורסם בימים הקרובים, אך לפי התחזיות היא הולכת לכיוון ברור והיא שחרורו מהחוזה. כזכור, ג'יימס שוחרר ב-2019 מאולימפיה מילאנו לאחר שחוזהו הותר והוא אף היה מועמד להגיע למכבי תל אביב עוד באותו קיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי