מייק ג'יימס יישאר בצסק"א, ניקולה מילוטינוב גמר את העונה

מייק ג'יימס | Sefa Karacan/Anadolu Agency via Getty Images

למרות התקרית בחדר ההלבשה שהביאה להשעייתו בשבוע האחרון, אלופת אירופה הודיעה כי הכוכב יחזור לאימונים וימשיך בשורותיה. לצערה, הסנטר הסרבי ייאלץ לעבור ניתוח בכתפו ולא יחזור לשחק בקרוב

(גודל טקסט)

אחרי מספר ימים מתוחים, בהם היה מושעה מהקבוצה בעקבות תקרית בחדר ההלבשה בסיום המשחק נגד פנרבחצ'ה, צסק"א מוסקבה הודיעה הערב (שבת) על החלטתה לגבי עתידו של מייק ג'יימס: חרף ההערכות לפיהן הגארד היה בדרכו החוצה, אלופת אירופה הבהירה כי הגארד יחזור לאימונים ויישאר בשורותיה עד תום העונה.

"ב-8 בינואר סבי מת מסרטן. מאז, חיי האישיים עברו הרבה עליות וירידות ודברים רבים השתנו", הסביר ג'יימס באמצעות ההודעה הרשמית של צסק"א, "לצערי נתתי לה להשפיע על חיי המקצועיים, היו הרבה אי הבנות ביני למועדון שיצאו לתקשורת. לא התנהלתי בדרך הכי טובה עבורי או עבור המועדון שאני מייצג, על כך אני מתנצל ומבהיר כי תשומת הלב שזה יצר והסחת הדעת שבאה כתוצאה מכך, הן לא הדרך שבה הייתי רוצה שיזכרו את סבי או ידברו עליו. צסק"א ואני נפתור את זה בתוך המועדון, אני מבקש מאנשים להשאיר את זה מאחור".

ג'יימס הוא ללא ספק השחקן הטוב ביותר של האדומים מבירת רוסיה והעונה הוא מוביל את טבלת הקלעים ביורוליג עם ממוצע של 19.9 נקודות למשחק, בעוד במדד היעילות הוא שני רק לניקולה מירוטיץ', עם 20.6 לעומת 21.6 של הספרדי-מונטנגרי. ג'יימס נעדר משני המשחקים האחרונים של הקבוצה, שספגה שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים ואיבדה את המקום הראשון במפעל לברצלונה. חשוב להזכיר כי בקיץ האחרון הוא חתם על חוזה עד 2023.

למרות שמצאה את הפתרון להמשך ההתקשרות עם הכוכב האמריקאי, צסק"א קיבלה היום בשורה כואבת מכיוון אחר: המועדון עדכן כי הסנטר ניקולה מילוטינוב, אחד מעמודי התווך בסגל של דימיטריס איטודיס, צפוי להחמיץ את שארית העונה בעקבות פציעה בכתפו הימנית שתיאלץ אותו לעבור ניתוח. מילוטינוב רשם עד כה 9.8 נקודות ושיא קריירה של 8.6 ריבאונדים בממוצע למשחק, כאשר במהלך החודש שעבר אף שבר את שיא הכדורים החוזרים בהתקפה במשחק לשחקן בודד, עם 16 כאלה בניצחון החוץ על ארמאני מילאנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי