רשמית: משחקה של מכבי ת"א מול חימקי נדחה

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | דני מרון

למרות אישור הממשלה להכניס טיסות פרטיות זרות, הרוסים וצוות השיפוט לא יכולים להגיע לישראל באחת כזו ולכן המפגש בין הצהובים לרוסים לא יתקיים בחמישי. האלופה תפגוש את מכבי חיפה ברביעי

(גודל טקסט)

משחקה של מכבי תל אביב מול חימקי מוסקבה ביורוליג, אשר היה אמור להיערך בהיכל מנורה מבטחים ביום חמישי, נדחה היום (שני) באופן רשמי. הסיבה – הקבוצה הרוסית וצוות שופטי המשחק לא יכולים להגיע בטיסה פרטית לישראל, זאת על אף שהממשלה אישרה כניסה של טיסות כאלו לשטח המדינה באופן חריג לטובת קיום אירועי ספורט.

הצהובים מסרו: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מעוניין להודות לממשלת ישראל ולמשרד הספורט על העבודה הרבה שנעשתה על מנת להמשיך ולקיים שגרת ספורט מקצועני בישראל, הן בזירה המקומית והן בזירה הבין-לאומית. לצערנו, חימקי מוסקבה וכמו כן צוות שופטי המשחק לא יכולים להגיע השבוע בטיסה פרטית לישראל, מה שיוביל לדחיית המשחק. כולנו תקווה כי זהו המשחק האחרון שיידחה ונוכל לחזור ולארח את משחקי הבית, כפי שהיה לפני הסגר האווירי".

למרות דחיית המשחק ביורוליג, לוח הזמנים של מכבי תל אביב יישאר צפוף בעקבות שינויים שערכה מנהלת הליגה. האלופה תערוך שלושה משחקי בית בשבוע הקרוב: נגד מכבי חיפה ברביעי הקרוב (21:30) במסגרת המחזור ה-12, מול הפועל באר שבע ביום שישי (13:00, מחזור 13) ונגד מכבי ראשון לציון ביום ראשון (19:20, מחזור 9).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי