עודד קטש זכה לשבחים: "ההכנה שלו הייתה ברמה אחרת"

עודד קטש | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

פנאתנייקוס ניצחה 77:88 את אולימפיאקוס בדרבי הגדול ואחד הפרשנים הבכירים ביוון כתב: "הופעה מרשימה, הוא הביס את ברצוקאס בלי הכוכב הגדול שלו". ומה היה למאמן לומר בסיום?

(גודל טקסט)

עודד קטש רשם אמש (שישי) את הישגו הגדול ביותר בפנאתינייקוס כמאמן הקבוצה. כשלושה שבועות לאחר שחזר לאתונה, מקום אותו עזב לפני כ-20 שנה בעקבות פציעה קשה שבסופו של דבר הובילה לפרישתו ממשחק פעיל, הוא הוליך את פאו לניצחון יוקרתי במיוחד ביורוליג, 77:88 על היריבה העירונית המושבעת אולימפיאקוס.

מעבר לניצחון היוקרתי בדרבי הגדול ועוד במשחק חוץ, רשם קטש את ניצחון היורוליג השני שלו וביוון החמיאו לישראלי הבוקר. באתר SDNA היה זה הפרשן היווני הבכיר דמיטריס קונטוס שכתב על קטש: "זו הייתה אחת ההופעות הכי מרשימות של פאו. קטש הוביל את הקבוצה שלו לניצחון משכנע ולא רק הביס את יורגוס ברצוקאס, אלא ממש הוכיח כי ההכנה שלו למשחק הייתה ברמה אחרת לגמרי והוא עשה זאת בלי נמניה נדוביץ', הכוכב הכי גדול שלו".

צריך לזכור שפנאתינייקוס רק במקום ה-15 עם שמונה ניצחונות מ-22 משחקים, אבל עודד קטש בהחלט מצליח לשפר את המאזן ובמסיבת העיתונאים הוא שיבח את שחקניו: "כולם יודעים כמה חשוב זה לנצח (את אולימפיאקוס), כי זה הדרבי הכי גדול שיש ביוון וזה יום מיוחד. אני מאוד שמח מהתוצאה ומהדרך שהקבוצה שיחקה – פתיחת המשחק נתנה לנו יתרון גם ברמה הפסיכולוגית. נדוביץ' חסר לנו ולכן השתמשנו ביותר שחקנים, אבל כולם התאמצו והראו המון אופי. נכון שלא שיחקנו כדורסל אטרקטיבי כל כך, אבל אני מאוד מרוצה מהשחקנים ומעבודתם על הפרקט".

עודד קטש | Oscar J. Barroso / Europa Press Sports via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי