לא כוחות: מילאנו הביסה 68:87 את מכבי תל אביב

מכבי תל אביב נגד מילאנו | באדיבות ארמני מילאנו

הצהובים הציגו משחק הגנה מביך באיטליה ואיבדו את המשחק כבר במחצית. ווילבקין סיים ללא נקודות, רודריגס קלע 10 נקודות והוסיף 9 אסיטסים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הגיעה הערב (חמישי) למילאנו במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג, והתארחה אצל המדורגת שלישית במפעל. הצהובים הגיעו לאיטליה ברצף של שישה ניצחונות בזירה המקומית, אך ביורוליג הסיפור שונה לחלוטין. הצהובים לא עמדו באינטנסיביות של האיטלקים, ויאניס ספרופולוס התקשה למצוא פתרונות לערב קליעה מזעזע של חניכיו.

ברבע הראשון המגמה כבר הייתה ברורה. שחקניו של מסינה עלו ל-5:15 מהיר בזכות נקודות של קייל היינס ומיקוב, כשסרחיו רודריגס מנהל את המשחק באומנות. הצהובים לא הצליחו לחזור למשחק והאיטלקים סיימו את הרבע הראשון ביתרון נוח של 12:21.

גם ברבע השני מילאנו נראתה נהדר, סרחיו רודריגס הגיע לחמישה אסיסטים, קווין פונטר המשיך לבלוט והצהובים לא הצליחו למחוק פיגור דו ספרתי. משחק קבוצתי נהדר של מילאנו ויכולת רעה של ווילבקין ובנדר, תרמו ליתרון של מילאנו בדרך ל-27:39 במחצית.

סקוטי ווילבקין , שייבון שילדס | באדיבות ארמני מילאנו

ברבע השלישי הצהובים גילו סימנים של התאוששות. כריס ג'ונס ואלייז'ה בראיינט הורידו את ההפרש לשש נקודות, אם שתי שלשות של לואיג'י דאטומה ועוד אחת של פונטר החזירו את הפער ל-15 נקודות, שייבון שילדס הוסיף שש נקודות מהירות משלו, ומילאנו חזרה למשחק בגדול עם יתרון 48:65 בסיום רבע השלישי.

ברבע הרביעי המשחק היה לפרוטוקול בלבד. הצהובים ניסו לדחוף את עצמם בכוח למשחק, טיילר דורסי עשה כל מה שאפשר בהתקפה, אך בערב שבו סקוטי ווילבקין פשוט נעדר מהמשחק, קשה מאוד לנצח. מכבי יורדת מנוצחת בסיום, 87:68 למילאנו.

אות'לו האנטר | באדיבות ארמני מילאנו

סקוטי ווילבקין, שסבל מנקע באגודל סיים את המשחק עם חמישה אסיסטים וללא נקודות ב-18 דקות. אות'לו האנטר קלע 16 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים אך זה לא הספיק לצהובים. טיילר דורסי קלע 11 וכריס ג'ונס הוסיף 10 משלו.

אצל מילאנו, קווין פונטר קלע 15 נקודות, קייל היינס הוסיף 14, לואיג'י דאטומה קלע 10 נקודות עם 7 ריבאונדים וסרחיו רודריגס סיפק תצוגה יעילה של 10 נקודות 9 אסיסטים ו+19 במדד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי