בספרד טוענים: פאו גאסול סיכם בברצלונה עד תום העונה

פאו גאסול | Christian Petersen/Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" פורסם כי הסנטר בן ה-40 יצטרף בקרוב למחזיקת גביע המלך הטרייה וישחק בה עד הקיץ ללא שכר, במטרה להגיע כשיר למשחקים האולימפיים בטוקיו. וגם: אולימפיאקוס תחתים את קוסטאס קופוס

(גודל טקסט)

בחודש יולי האחרון אולי הייתה זו אזעקת שווא, אך אם להסתמך על הדיווח שפורסם היום (שבת) ב"מונדו דפורטיבו, הקאמבק המרגש של העונה בכדורסל האירופי עומד לצאת לפועל: פאו גאסול סיכם על חזרתו לברצלונה וישחק בה עד תום העונה הנוכחית כדי להגיע בכושר למשחקים האולימפיים שייערכו בקיץ בטוקיו – כך נכתב בעיתון הספרדי.

עוד בקיץ שעבר נטען ברדיו "סר" הקטלאני שהסנטר במשא ומתן מתקדם עם הבלאוגרנה, אך שובו למועדון נעוריו לא יצא לפועל בזמנו. כעת, בתקשורת המקומית מציגים את החזרה כעובדה מוגמרת ולפי הדיווח, היא צפויה להפוך לרשמית בקרוב, כ-20 שנה אחרי שגאסול בן ה-40 עזב את בארסה לטובת ה-NBA, שם רשם קריירה מפוארת והפך לאחד האירופאים הגדולים בכל הזמנים בליגה הטובה בעולם. עוד צוין כי הסנטר הסכים לשחק מבלי לקבל שכר, שכן מטרתו היחידה היא להתכונן בשביל לייצג את ספרד באולימפיאדה.

גאסול מושבת כבר כמעט שנתיים, מאז ששבר את כף רגלו השמאלית במאי 2019, פציעה שאף הביאה אותו לשקול פרישה ממשחק פעיל. הסנטר שהוביל את דור הזהב של נבחרת ספרד הביע במהלך השנה האחרונה את רצונו לחזור לשחק ברמות הגבוהות, דבר שעורר ספקולציות על קאמבק אפשרי שלו ללוס אנג'לס לייקרס, בייחוד לאור העובדה שאחיו מארק חתם באלופת ה-NBA בתחילת העונה הנוכחית. בסופו של דבר, נראה כי חזרתו של גאסול למגרשים תקרה במדי הכחול-ארגמן של הקבוצה בה החל את הקריירה המקצוענית.

גם אולימפיאקוס מתחזקת

קבוצה נוספת ביורוליג שעומדת להחתים חיזוק היא אולימפיאקוס, שמחזיקה ברצף של חמישה הפסדים במפעל הבכיר באירופה. לפי "יורוהופס", היוונים קרובים לסיכום עם הסנטר קוסטאס קופוס, ששוחרר מצסק"א מוסקבה לאחר העונה שעברה בה אכזב בענק. קופוס יצטרף עד לסיום העונה, כאשר לקבוצה מפיראוס ככל הנראה תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת. היווני ימלא את מקומו של חסן מרטין, שקרע את המניסקוס במשחק ההפסד לאנאדולו אפס וצפוי להיעדר בין חמישה לשישה שבועות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי