פאו גאסול חזר לברצלונה אחרי 20 שנה: "שמח לשוב למקום שבו הכל התחיל"

פאו גאסול
פאו גאסול | ברצלונה

בגיל 40 ואחרי כמעט שנתיים ללא כדורסל, הסנטר האגדי שם סוף לשמועות והודיע כי הוא ישחק בבארסה עד תום העונה: "רוצה להביא את היכולות והניסיון שלי על מנת לעזור לקבוצה". ירוויח כ-70 אלף יורו

(גודל טקסט)

זה היה באוויר כבר כמה ימים ועכשיו זה רשמי: אחרי 20 שנה, פאו גאסול סגר הערב (שלישי) מעגל כשהודיע באמצעות הרשתות החברתיות על חזרתו לברצלונה, הקבוצה שבה הוא החל את הקריירה המפוארת שלו. גדול שחקני הכדורסל הספרדי בכל הזמנים חתם על חוזה עד תום העונה הנוכחית והוא יצטרף לסגל של המאמן שארונאס יאסקביצ'יוס ויחזק את מוליכת היורוליג.

גאסול הנרגש כתב ברשתות החבריות: "אני מאושר להודיע שאני חוזר הביתה ובקרוב אצטרף לברצלונה. אני רוצה להעניק את הכישורים והניסיון שלי לעזרת הקבוצה בשלבי השיא של העונה, ובו זמנית להמשיך בהתאוששות שלי בכל הקשור למצב הפיזי, לחזור לקצב ולהתחרות ברמות הגבוהות".

כזכור, גאסול בן ה-40 עזב את בארסה ב-2001 לטובת ה-NBA, שם רשם קריירה מפוארת, זכה בשתי אליפויות במדי לוס אנג'לס לייקרס והפך לאחד האירופאים הגדולים בכל הזמנים בליגה הטובה בעולם. בספרד דווח ירוויח כ-70 אלף יורו בלבד, שכן מטרתו היחידה היא לשוב לכושר משחק ולהתכונן בשביל לייצג את ספרד באולימפיאדה.

גאסול מושבת כבר כמעט שנתיים, מאז ששבר את כף רגלו השמאלית במאי 2019, פציעה שאף הביאה אותו לשקול פרישה ממשחק פעיל. הסנטר שהוביל את דור הזהב של נבחרת ספרד הביע במהלך השנה האחרונה את רצונו לחזור לשחק ברמות הגבוהות, דבר שעורר ספקולציות על קאמבק אפשרי שלו ללוס אנג'לס לייקרס, בייחוד לאור העובדה שאחיו מארק חתם באלופת ה-NBA בתחילת העונה הנוכחית. בסופו של דבר, כאמור, חזרתו של גאסול למגרשים תקרה במדי הכחול-ארגמן של הקבוצה בה החל את הקריירה המקצוענית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי