ספרופולוס לפני באיירן: "ההחלטה לגבי ווילבקין תתקבל ברגע האחרון"

סקוטי ווילבקין | ברני ארדוב‎

הכוכב התאמן עם מגע ויטוס עם מכבי תל אביב לגרמניה לקראת המשחק החשוב מחר במינכן (חמישי ב-21:30). גם האנטר וכספי עדיין בספק. המאמן היווני של הצהובים דרוך: "מעכשיו כל משחק הוא כמו גמר"

(גודל טקסט)

אחרי המפלה מול מילאנו ושני הפסדים רצופים ביורוליג, מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי ב-21:30) אצל באיירן מינכן המפתיעה ותקווה לשוב למסלול הניצחונות, כשבמועדון יודעים שכל ניצחון הכרחי במאבק להתברג בין שמונה הראשונות שיעפילו לפלייאוף. לקראת ההתמודדות בגרמניה, המאמן יאניס ספרופולוס דיבר במסיבת העיתונאים המסורתית וסיפר על ההכנות.

על היריבה ממינכן, שהפסידה רק שלוש פעמים באולם שלה: "זו קבוצה טובה מאוד, במיוחד בבית, שנאבקת להישאר בפלייאוף", אמר המאמן, "אנחנו נלחמים על חזרה לאזור הזה כדי שיהיה לנו צ'אנס לעלות לשלב הבא. ביקשתי מהשחקנים שלי להילחם, כי זה משחק חשוב מאוד עבורנו, נצטרך להיות מאוד מרוכזים, לשחק טוב בשני צידי המגרש ולעקוב אחר תכנית המשחק".

על מצבת הפצועים של מכבי תל אביב: "כספי יטוס איתנו ורק מחר נחליט האם הוא ישחק. כנ"ל לגבי סקוטי ווילבקין, שהתאמן אתמול עם מגע. ההחלטה לגבי שיתופו תתקבל ברגע האחרון. האנטר הרגיש טוב יותר אתמול, אבל הוא התאמן ללא מגע ונראה מחר מה יהיה לגביו". מי שלא יעמוד לרשות המאמן היווני מחר הוא יובל זוסמן שקרע את הרצועה הצידית וייעדר כחודש וחצי.

על הסיכויים להגיע לטופ 8: "עדיין יש לנו סיכוי מבחינה מתמטית, כך שכל משחק הוא כמו גמר עבורנו מעכשיו. נצטרך להביא את האנרגיה מהליגה ליורוליג, משחק אחרי משחק. עשינו לא מעט רוטציות לאחרונה בגלל כל המשחקים ואני מאמין שהשחקנים יהיו מוכנים ויגיעו עם אנרגיות. מבחינה פסיכולוגית אנחנו צריכים מוטיבציה להילחם על כל כדור ואני חושב שזה מה שיהיה לנו".

יאניס ספרופולוס, שמעון מזרחי
יאניס ספרופולוס, שמעון מזרחי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי