ולנסיה הביסה 62:91 את זניט, צסק"א גברה על אולימפיאקוס

ואניה מרינקוביץ' | Sergey Grachev/Euroleague Basketball via Getty Images

אחרי מחצית צמודה, הספרדים דרסו בחצי השני ועדיין בתמונת העלייה לפלייאוף. דובלביץ' קלע 19 נקודות, קאליניץ' תרם דאבל-דאבל. הרוסים איבדו הפרש של 25 נק', אך השיגו 74:75 על היוונים. ריאל ניצחה את ז'לגיריס

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך בארבעה מוקדים שונים. במשחק המוקדם, ולנסיה רשמה ניצחון חוץ חשוב נגד זניט. ריאל מדריד חזרה למסלול הניצחונות לאחר 58:70 על ז'לגיריס וצסק"א מוסקבה השיגה 74:75 דרמטי על אולימפיאקוס.

אולימפיאקוס – צסק"א מוסקבה 75:74

צסק"א מוסקבה כבר הובילה ב-25 ברבע השלישי, אך היוונים יצאו לריצה והשלימו מהפך. אך בסופו של דבר מייק ג'יימס סידר לרוסים ניצחון דרמטי על היוונים עם שתי קליעות עונשין מדויקות. בסך הכל קלע ג'יימס 15 נקודות והוסיף 6 אסיסטים. מנגד שאקיל מקיסיק הוביל את אולימפיאקוס עם 24 נקודות, סשה וזנקוב קלע 14.

ריאל מדריד – ז'לגיריס קובנה 58:70

ריאל מדריד שיפרה את מאזנה ל-10:16 עם ניצחון חשוב מאוד. הבלאנקוס לא הרשימו, אך יצאו מרצף של שני הפסדים רצופים, נהנו מ-14 נקודות של גבריאל דק. פאוליוס ינקונאס הוביל את רשימת קלעי המפסידה עם 13 נקודות ו-7 ריבאונדים.

זניט – ולנסיה 91:62

זניט היא ללא ספק הקבוצה המפתיעה ביותר של העונה ביורוליג ובשני המחזורים האחרונים היא גם רשמה ניצחונות חשובים על מילאנו והכוכב האדום, אשר מיקמו אותה במקום הרביעי. הערב, החבורה של צ'אבי פסקוואל נראתה רע נגד ולנסיה, שמצדה השיגה ניצחון חשוב ושמרה על הסיכוי לסיים בין השמינייה הראשונה.

המחצית הראשונה בסנט פטרסבורג הייתה די שוויונית, אך בחצי השני, המשחק הוכרע. הרוסים קלעו 9 נקודות בלבד במהלך הרבע השלישי ואפשרו לספרדים לברוח. ברבע הרביעי ההפרש כבר הגיע בשיאו ל-30 נקודות. בויאן דובלביץ' קלע 19 נקודות במשחק, ניקולה קאליניץ' סיפק דאבל-דאבל של 12 נקודות ו-10 אסיסטים. מנגד, אלכס פוית'רס תרם 12 עבור זניט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי