שוב הפסידה במשחק צמוד: 70:72 לבאיירן מינכן על מכבי ת"א

סקוטי ווילבקין מאוכזב | Christina Pahnke/Euroleague Basketball via Getty Images

המקום בפלייאוף מתרחק: הצהובים הובילו ברוב דקות המשחק בגרמניה, אך יכולת רעה ברבע המכריע הובילה אותה לעוד ערב מתסכל ביורוליג. דאבל-דאבל לז'יז'יץ' (18 נקודות ו-10 אסיסטים), ווילבקין החטיא זריקת ניצחון

(גודל טקסט)

אחרי שצברה מומנטום עם שני ניצחונות בליגת ווינר, הערב (חמישי) מכבי תל אביב קיוותה לעשות זאת גם ביורוליג, אך הפסידה 72:70 אצל באיירן מינכן, והתרחקה עוד יותר מהמקום המוביל לפלייאוף היורוליג. אנטה ז'יז'יץ' היה השחקן הבולט ביותר מצד הצהובים עם "דאבל-דאבל" של 18 נקודות ו-10 כדורים חוזרים.

כזכור, מכבי ת"א הובסה במחזור שעבר נגד מילאנו, במשחק בו סקוטי ווילבקין שיחק פצוע ולא הצליח לקלוע נקודה אחת אפילו. למשחק היום, הכוכב הגדול של אלופת ישראל היה בספק, כמו גם אות'לו האנטר ועומרי כספי, אך בסופו של דבר כל השלושה נרשמו למשחק והיו חלק מהמשחק המאכזב הערב במינכן. למעשה, האורחת מת"א הובילה ברוב הדקות בבוואריה, אבל יכולת רעה מאוד ברבע האחרון, בתוספת זריקת ניצחון שהחמיץ ווילבקין בשנייה האחרונה, הובילה אותה לעוד הפסד במשחק צמוד (בפעם ה-10 העונה).

למרות שסיימה את הרבע השלישי ביתרון של שבע נקודות, כאן בדיוק נגמר המומנטום של הצהובים-כחולים. ווייד בולדווין ניצל את ההגנה הרעה של האורחים באותם רגעים והוביל את באיירן למהפך. ג'ון דיברתולומאו חטף כדור דרמטי בשניות הסיום, קבע 70:70 במשחק, אך מיד לאחר מכן ניק וויילר-באב קלע פעמיים מהקו וחרץ את גורל המשחק.

ז'יז'יץ'. השחקן הבולט של מכבי ת"א בגרמניה | Christina Pahnke/Euroleague Basketball via Getty Images

כעת, מכבי תל אביב מדורגת במקום ה-14 ביורוליג והיא תזדקק ללא פחות נס כדי להמשיך במפעל. בשבוע הבא צסק"א מוסקבה עתידה להגיע להיכל ביד אליהו לקרב לא פשוט קשה.

קלעים

מכבי תל אביב: אנטה ז'יז'יץ' 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 10 (1 מ-6 לשלוש) ו-5 אסיסטים, טיילר דורסי 9, דראגן בנדר 6, סנדי כהן 6, כריס ג'ונס 6, אלייז'ה בריאנט 5 (2 מ-10 מהשדה), עוז בלייזר 2, ג'ון דיברתולמאו 2, עומרי כספי 2, אותלו האנטר 2, אנג'לו קלויארו 2.

לבאיירן מינכן: ווייד בולדווין 16 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'יילן ריינולדס 15, פאול ציפסר 10, ג'יימס גיסט 8 ו-5 ריבאונדים, די ג'יי סילי 6, ג'ואן ג'ונסון 6, ולדימיר לוצ'יץ' 6 ו-3 חטיפות, ניק וויילר-באב 5 ו-6 ריבאונדים. ז'אן שישקו (5 אסיסטים, 11:25 דקות), לאון ראדושביץ' (09:40), דויד קרמר (01:27), דייגו פלקאדורי (00:26) שותפו, אך לא קלעו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי