ז'יז'יץ' מתוסכל: "עשינו טעויות קטנות שאי אפשר להרשות שיקרו"

יאניס ספרופולוס ושחקני מכבי תל אביב
יאניס ספרופולוס ושחקני מכבי תל אביב | Christina Pahnke / Contributor

מכבי ת"א ספגה הפסד שלישי ברציפות ביורוליג, הפעם 72:70 במינכן והתרחקה מתמונת העלייה. הסנטר: "הכדור היה בידיים שלנו במהלך האחרון ולא ניצלנו את זה". קלויארו: "זו הדרך שבה העונה הזו הלכה לנו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

השלב הבא מתרחק ממכבי תל אביב, שרשמה אמש (חמישי) הפסד שלישי ברציפות במסגרת היורוליג – הפעם 72:70 כואב לבאיירן במינכן. אחרי 24 משחקים, המאזן של הצהובים עומד על 14 הפסדים ורק עשרה ניצחונות – ארבעה פחות מאשר לקבוצה שניצבת במקום השמיני. כלומר, אלופת ישראל תצטרך לנצח כמעט את כל המשחקים שנותרו לה על מנת להשיג את הכרטיס לשלב הבא – משימה שנראית כמעט בלתי אפשרית.

ערב של 18 נקודות ועשרה כדורים חוזרים של אנטה ז'יז'יץ' לא הספיק לצהובים, שהובילו במשך שלושה רבעים אבל שמטו את היתרון בעשר הדקות האחרונות. "זה היה משחק צמוד לכל אורכו", סיכם יאניס ספרופולוס, "הבאנו את המשחק לקצב שרצינו, היינו טובים מאוד בצד ההגנתי, שמרנו את באיירן על סקור נמוך. הובלנו רוב הדרך. החלק הכי חשוב במשחק היה בפתיחת הרבע הרביעי, לא ביצענו דברים היטב בהתקפה, לא הנענו את הכדור ונתקענו. בהגנה פספסנו הרבה ריבאונדים ואפשרנו להם קליעות קלות".

המאמן היווני המשיך והסביר: "הפסדנו בגלל הפרטים הקטנים. המשחק היה יכול להסתיים לכאן או לכאן, הייתה לנו את הזריקה האחרונה, החטאנו – אנחנו ממשיכים הלאה, זה כל מה שאנחנו יכולים לעשות. כל עוד יש לנו סיכוי מתמטי אנחנו נילחם".

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | DeFodi Images / Contributor

"עשינו עבודה נהדרת עד הרבע האחרון", ציין אנטה ז'יז'יץ', "בכל המשחק שיחקנו חזק בשני צדי המגרש, אבל ברבע האחרון הם קלעו יותר מאיתנו. הם לקחו 14 ריבאונדים בהתקפה, עשינו טעויות קטנות שאי אפשר להרשות לעצמך אם אתה רוצה לנצח את באיירן. אבל עדיין, הכדור היה בידיים שלנו במהלך האחרון ולא הצלחנו לנצל את זה".

אנג'לו קלויארו הוסיף: "נלחמנו והענקנו לעצמנו סיכוי נהדר לנצח ופשוט לא הצלחנו לעשות את זה בסיום. למרבה הצער זו הדרך שבה העונה הזו הלכה לנו. יש עדיין עוד הרבה זמן ואנחנו צריכים לתקן את זה ולהפוך את העונה".

מאמן באיירן, אנדריאה טרינקיירי, אמר במסיבת העיתונאים: "זה היה משחק ממש קשה. אני רוצה לברך ולהביע את ההערכה הגדולה שלי לספרופולוס ולמכבי. הם עשו מאמץ הגנתי גדול ובשלב מסוים נראה שהם שולטים בשני צדי המגרש. הקבוצה שלי פשוט לא מוכנה להפסיד משחקים. מתוך בערך 50 משחקים העונה, אולי ארבע פעמים קרה שלא היינו מסוגלים לנסות לנצח".

סקוטי ווילבקין מאוכזב
סקוטי ווילבקין מאוכזב | Christina Pahnke / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי