טבארס וריאל ניצחו, אנאדולו התעללה בצסק"א, הפסד לקטש

וולטר טבארס, ג'פרי טיילור
וולטר טבארס, ג'פרי טיילור | NurPhoto / Contributor

הסנטר הצטיין עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, הבלאנקוס התאוששו מההפסד המביך לחימקי עם ניצחון חוץ קשה וחשוב על זניט. מפגן עוצמה של הטורקים, שפירקו את הרוסים ב-30 הפרש. פאו נכנעה לבאיירן

(גודל טקסט)

שלושה משחקים נערכו הערב (חמישי) ביורוליג במקביל לניצחון של מכבי תל אביב על ולנסיה. במשחק המוקדם, ריאל מדריד גירדה ניצחון חוץ על זניט. לאחר מכן, אנאדולו אפס התעללה בצסק"א מוסקבה עם 70:100. לפני המשחק מול הצהובים: פנאתינייקוס ועודד קטש נוצחו על ידי באיירן מינכן

זניט – ריאל מדריד 75:71

הבלאנקוס התאוששו מההפסד הצורם לחימקי מוסקבה עם ניצחון חשוב שהקפיץ אותם מעל הרוסים במאבק הצמוד על המקום בפלייאוף. ריאל שלטה לחלוטין במחצית הראשונה והובילה בהפרש דו ספרתי, אולם ריצה אדירה של זניט קבעה מהפכה ברבע השלישי, אך הרבע האחרון היה כולו לבן והסתיים ב-13:23, הודות ליכולת טובה מאוד של הסנטר וולטר טבארס, שתרם 16 נקודות ותשעה ריבאונדים. קווין פאנגוס סיפק 14 נקודות ושבעה אסיסטים שלא הספיקו למארחת.

אנאדולו אפס – צסק"א מוסקבה 70:100


מפגן עוצמה אדיר של הטורקים, שנראים פשוט בלתי ניתנים לעצירה וסגרו את הסיפור כבר אחרי עשר דקות עם 13:31. מפלצתיים. וסילי מיצ'יץ', שכיכב גם בניצחון הגדול על פנרבחצ'ה, התפוצץ עם 21 נקודות ושמונה אסיסטים והוביל את אנאדולו אפס לניצחון מרשים מאוד על הרוסים שרק לפני מספר ימים גברו על מכבי תל אביב בהיכל. טוקו שנגליה הוביל את קלעי האורחת עם 14 נקודות.

באיירן מינכן – פנאתינייקוס 71:76

לפני המשחק מול מכבי תל אביב: הפסד שלישי ברציפות לעודד קטש, שנכנע לגמרנים שנראים נהדר ורשמו ניצחון שישי בשבעת המחזורים האחרונים. פנאתינייקוס פתחה טוב והובילה ביתרון דו ספרתי, אולם הבווארים החזקים הפכו את התוצאה ושמרו על היתרון עד הסיום. ווייד בולדוויין להטע 27 נקודות עבור המנצחת, מריו האזוניה תרם 14 בשורות המפסידה.

שחקני באיירן מינכן
שחקני באיירן מינכן | Christina Pahnke / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי