ספרופולוס: "היום כולם מבינים כמה החיסרון של כספי היה משמעותי"

עומרי כספי | דני מרון

הכוכב קלע 14 נקודות ב-13 דקות ומכבי תל אביב גברה 72:84 על ולנסיה, היווני החמיא: "יש לו איכויות וניסיון, חשוב מאוד שימשיך כך עד סוף העונה". וגם: התרומה של בנדר בהגנה ומדוע לא חיזקו את הסגל?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 72:84 על ולנסיה ושמרה על סיכוי קטן לסיים בשמיניית הראאשונה. עומרי כספי בלט בשורות הצהובים עם 14 נקודות ב-13 דקות, טיילר דורסי הוביל את הקלעים עם 17 וחיפה על סקוטי ווילבקין שסיים ללא נקודות.

המאמן יאניס ספרופולוס סיכם: "נלחמנו חזק וכל מי ששיחק נתן את המקסימום. הפתיחה הייתה חשובה, כי בהגנה היינו טובים ועצרנו אותם למרות שהם חזקים בצבע. זה עזר לנו להשתפר גם בהתקפה במחצית השנייה. במחצית הראשונה התקשינו להגיע לטבעת והחטאנו כמה זריקות קלות, אבל במחצית השנייה השגנו עצירות בהגנה ושלטנו טוב יותר בריבאונד, זה היה חשוב כדי לרוץ ולקלוע 51 נקודות. נמשיך להילחם ולהתקדם ממשחק למשחק, אנחנו רוצים להמשיך כך. אוסיף גם תודה נוספת לאוהדים, הקולות של כל ה-300 כאן הערב היו מרשימים ודחפו את הקבוצה. אני רוצה למסור להם שנילחם עד הסוף ואני מקווה שיהיו לנו עוד אוהדים כאן בחודשים הקרובים".

התרומה של בנדר בהגנה: "היו לו כבר כמה משחקים טובים, נגד צסק"א בסיבוב הראשון הוא היה מצוין הגנתית. דראגן מבין את הטקטיקה ומגיב מהר הגנתית, הוא ארוך ועוזר בצבע. הוא היה טוב מאוד".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

חשיבות ההופעה הטובה של כספי: "היום כולם מבינים כמה החיסרון שלו היה משמעותי. גם בגלל הפציעה בתחילת העונה ואז המחלה שהשביתה אותו מפעילות לאחרונה. זה פגע ברוטציה ובקבוצה. יש לו איכויות וניסיון, חשוב מאוד שימשיך כך עד סוף העונה".

למה לא חיזקו את הסגל: "סיבה ראשונה היא שאני מאמין בסגל שיש לנו, ושנית כי אני לא מאמין שבאמצע העונה אתה יכול למצוא שחקנים טובים יותר מאלה שכבר יש לך, כי כל השחקנים הטובים מחזיקים בחוזים".

כריס ג'ונס, עומרי כספי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי