ברצלונה הגיעה ל-20 ניצחונות, פנרבחצ'ה התקרבה לפלייאוף

ניקולה מירוטיץ' | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

הקטלונים התבססו בפסגה עם 57:71 על באסקוניה, מירוטיץ' הצטיין עם דאבל-דאבל (18 נק' ו-10 ריב'). הטורקים גברו 86:90 על וילרבאן בזכות שלשה גדולה של דה קולו. מילאנו ניצחה את ז'לגיריס בליטא

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם חמישה משחקים. במוקד, ברצלונה ביססה את מקומה בפסגה עם ניצחון 57:71 על באסקוניה בדרבי ספרדי. בנוסף, פנרבחצ'ה רשמה 86:90 יקר על חשבונה של וילרבאן. מילאנו ניצחה את ז'לגיריס בתום משחק צמוד. אולימפיאקוס ניצחה את הכוכב האדום ואלבה ברלין גברה על חימקי מוסקבה.

ברצלונה – באסקוניה 57:71

אחרי ההפסדים נגד אנאדולו ונגד וילרבאן, מוליכת היורוליג רשמה ניצחון חשוב נגד פנאתינייקוס של עודד קטש, והערב היא עשתה את זה גם נגד באסקוניה בדרבי ספרדי. שאראס, שחגג יום הולדת 45, התבסס ביחד עם השחקנים שלו במקום הראשון וקטע רצף חיובי של הבאסקים. המשחק נפתח בסערה – בארסה הובילה 4:25 במהלך הרבע הראשון, אך נחנקה בשני ובאסקוניה צימקה בזכות ריצת 0:16 משלה.

המשחק נותר צמוד עד הדקות האחרונות, אבל ברצלונה לחצה שוב על הגז והשיגה את הניצחון. ניקולה מירוטיץ' שוב בלט עם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, קורי היגינס תרם 13 נקודות. מנגד, יוסופה פול קלע 12 עבור הצד המפסיד.

מירוטיץ'. המונטנגרי-ספרדי הצטיין עם דאבל-דאבל גדול | Alex Caparros/Getty Images

וילרבאן – פנרבחצ'ה 90:86

ניצחון מספר 12 ב-13 המחזורים האחרונים ביורוליג. זה המאזן המדהים של פנרבחצ'ה, שהתאוששה לגמרי מפתחית העונה הרעה שחוותה. הטורקים עלו ליתרון דו ספרתי במהלל הרבע הראשון, אך מהר מאוד איבדו אותו והמשחק הפך צמוד עד הבאזר האחרון. היתרון עבר מצד לצד לא פחות מ-15 פעמים במהלך ההתמודדות, אך ננדו דה קולו המצטיין (24 נקודות) קלע שלשה גדולה כ-13 שניות לסיום והעניק לפנר את הניצחון המיוחל.

דה קולו. שלשת ניצחון גדולה של הצרפתי | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

ז'לגיריס קובנה – מילאנו 69:64

כיאה לשתי קבוצות הגנה טובות, הסקור נשאר נמוך בכל חלקי המשחק בליטא. האיטלקים לא היו בפיגור ולא פעם אחת במשחק, אבל ז'לגיריס הייתה שם תמיד כדי לקזז את הפער ולהשאיר את המשחק צמוד. בסופו של יום, הקבוצה של אטורה מסינה יצאה עם ידה על העליונה, העלתה את מאזנה ל-10:18 חיובי וגם העפילה למקום השלישי בטבלה. שאבון שילדס בלט שוב עם 23 נקודות.

משחקים נוספים

חימקי מוסקבה – אלבה ברלין 100:81
אולימפיאקוס – הכוכב האדום בלגרד 79:94

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי