פאפאלוקאס: "ההפסדים הצמודים עלו למכבי ביוקר, פנאתינייקוס עדיפה"

תיאו פפאלוקאס
תיאו פפאלוקאס | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

רכז העבר ששיחק בצהוב ופגש את הירוקים מאתונה פעמים רבות בקריירה, התראיין בארצו ואמר שליוונים יתרון קטן לקראת המשחק. קטש ייאלץ להסתדר ללא נדוביץ'

(גודל טקסט)

ביוון מתרגשים לקראת המפגש בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב ביורוליג מחר (חמישי), שיהיה משחקו הראשון של הישראלי כמאמן הירוקים נגד אלופת המדינה, כאשר לקטש היסטוריה עשירה כשחקן בשני המועדונים, כידוע. לקראת ההתמודדות, בתקשורת המקומית פנו לשחקן עבר אחר שמכיר היטב את שתי הקבוצות – תיאו פאפאלוקאס.

מי ששיחק כרכז וכיכב באולימפיאקוס ובצסק"א מוסקבה, לפני שרשם קדנציה קצרה במדים הצהובים בעונת 2012/13, התראיין ל"יורוהופס" והתייחס למאזן הכוחות בין הקבוצות של קטש ויאניס ספרופולוס: "מכבי הייתה אחת הקבוצות הטובות בשנה שעברה והיו לה שאיפות לעונה הזו. בתחילת העונה היא הפסידה כמה משחקים על חודה של נקודה, שחלק מהם היו בידיים שלה, וזה עלה לה ביוקר. זו תמיד קבוצה אתלטית שקרובה יותר לסגנון האמריקאי".

על פנאתינייקוס הוסיף פאפאלוקאס: "היא נמצאת בתקופת מעבר, עם עליות וירידות. היא מתקשה במשחקים שבהם יש עליה לחץ לנצח, וכשהלחץ הזה איננו היא משחקת הרבה יותר טוב. אני חושב שעם ההצטרפות של הזוניה והחזרה של פאפאפטרו, לפאו יש יתרון קטן במשחק הזה".

מבחינה מקצועית, קטש ייאלץ להסתדר ללא אחד משחקניו הטובים ביותר – הגארד הסרבי נמניה נדוביץ', שיחמיץ את המשחק כיוון שהוא מתאושש מפציעה ובקבוצה לא רוצים לסכנו. כזכור, בביקור האחרון ביד אליהו נדוביץ' סיפק את ההופעה הטובה ביותר בקריירה שלו ואף שבר שיא לשחקן יריב של מכבי תל אביב ביורוליג, כשירה 39 נקודות וקלע שבע שלשות מתוך 13 ניסיונות.

נדוביץ' לא ישחק נגד מכבי הפעם | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי