לוח הזמנים הצפוף של מכבי ת"א בעקבות דחיית המשחק מול וילרבאן

אנטה ז'יז'יץ', סקוטי ווילבקין | דני מרון

בעקבות תקנה בצרפת המחייבת בידוד לנכנסים למדינה, היורוליג הודיעה כי ההתמודדות בצרפת תיערך ב-4 באפריל והצהובים יקיימו חמישה משחקי יורוליג בין ה-30 בחודש מרץ ל-9 בחודש אפריל. וגם: הכרטיסים לאנאדולו נחטפו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין לא הרימה ידיים. החבורה הצהובה של יאניס ספרופולוס המריאה לאתונה בחיפוש אחר ניצחון יורוליג שני ברציפות שישאיר את חלום העליה לפלייאוף היורוליג בחיים, כאשר תפגוש הערב (חמישי ב-21:00) את פנאתינייקוס. אלופת ישראל תצטרך לגבור על יריב מוכר במיוחד – עודד קטש, שמונה רק לפני חודשיים למאמן הירוקים.

בינתיים, היורוליג הודיעה כי משחק היורוליג של מכבי תל אביב מול וילרבאן, שתוכנן להיערך בשבוע הבא, נדחה ונקבע להיערך ב-4 באפריל. ההחלטה על הדחייה התקבלה בעקבות תקנה בצרפת המחייבת בידוד לנכנסים למדינה מחוץ לגבולות האיחוד האירופאי. לפיכך, הצהובים יקיימו משחק יורוליג אחד בשבוע הבא – משחק השלמה מול אנאדולו אפס ביום שלישי, אליו נחטפו כל הכרטיסים בתוך שעות ספורות.

בעקבות הדחייה נוצר מצב בו מכבי תל אביב תשחק בין ה-30 במרץ ל-9 באפריל חמישה משחק יורוליג: ברצלונה (30 במרץ), הכוכב האדום בלגרד (1 באפריל), וילרבאן (4 באפריל), חימקי מוסקבה (6 באפריל) וזניט סנט פטרסבורג (9 באפריל). כמו כן, המשחק במסגרת ליגת ווינר סל מול מכבי ראשל"צ הוקדם וייערך ביום חמישי הקרוב.

המאמן יאניס ספרופולוס שיתארח אצל הירוקים מאתונה לראשונה כמאמן הצהובים, דיבר אתמול לקראת המשחק: "היו לנו רק יומיים להתכונן, אבל אלה החיים שלנו. אנחנו משחקים הרבה משחקים בשבוע וחשוב שניצמד לתכנית המשחק, כי פאו משחקת כדורסל שונה עם קטש. רואים שזו השיטה שלו, הוא כבר נתן את הפילוסופיה שלו לקבוצה ואנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים בהגנה. אני חושב שהם מזיזים יותר את הכדור, יותר סבלניים בניסיונות למצוא את האופציה הכי טובה. יש להם הגנה טובה בתנועה וכולם מעורבים במשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי