הפעם כמאמן: קטש ופנאתינייקוס ניצחו 63:81 את מכבי ת"א

טיילר דורסי, שלבין מאק | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

הצהובים קלעו רק תשע נקודות ברבע הראשון, הצליחו למחוק פער דו ספרתי ברבע שלישי גדול, אך לבסוף הפסידו לפאו והמאמן הישראלי. ווילבקין קלע 14 נקודות, דורסי ודיברתולומאו הוסיפו 9 כל אחד, 20 נק' לפפאפטרו מנגד

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר מ-20 שנים עודד קטש, אז כשחקן, ניצח עם פנאתינייקוס את מכבי תל אביב בגמר גביע אירופה. הערב (חמישי) פגש המאמן את הצהובים לראשונה על הקווים של פאו ורשם לעצמו ניצחון 63:81 על אדמת יוון.

אלופת ישראל, לה היה סיכוי קלוש ביותר לעלות לפלייאוף, הגיעה למשחק אחרי שניצחה את הפועל ת"א בדרבי העירוני, כולל קאמבק מרשים ברבע האחרון. במשחק היום, נראה היה במחצית הראשונה כי יש רק קבוצה אחת על המגרש וזו הייתה פנאתינייקוס בלבד.

רבע ראשון מזעזע של 9 נקודות בלבד גרם למכבי ת"א לרדוף אחרי יריבתה ברוב דקות המשחק. קונסטנטינוס מיטוגלו, ארון ווייט ומריו האזוניה פשוט חגגו על חשבון ההגנה הרעה של מכבי ת"א וגרמו להפרש לצמוח בשיא עד ל-18 נקודות.

ווילבקין. ערב עגום ביוון | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

לקראת הירידה להפסקה החלה ההתעוררות של מכבי, אשר צימקה את התוצאה ל-43:30, בעיקר הודות ליכולת טובה של טיילר דורסי וג'ון דיברתולומאו. בפתיחת החצי השני זה כבר היה משחק אחר – הצהובים-כחולים נראו חדים יותר, סקוטי ווילבקין ודורסי צלפו מחוץ לקשת ולרבע המכריע היא ירדה בפיגור של שלוש נקודות בלבד.

כאן בדיוק נגמר גם המומנטום של מכבי ת"א, אשר קלעה 8 נקודות בלבד ברבע הרביעי, שהיה מזעזע לא פחות מהראשון במשחק עבור הקבוצה הישראלית. החניכים של קטש ניצלו את החולשה של האורחת, חזרו לקלוע כמעט בכל התקפה וחזרו שוב ליתרון של 20 נקודות לקראת הבאזר האחרון.

ווילבקין סיים בתור הקלע הבולט במכבי ת"א עם 14 נקודות והוא היה היחיד עבור קבוצתו שקלע בספרות כפולות. דורסי, שהציג דקות טובות לפרקים, סיים עם 9 בלבד, כמו גם דיברתולומאו. מנגד, יאניס פפאפטרו קלע 20 נקודות (4 מ-6 מחוץ קשת).

פפאפטרו. הצטיין נגד מכבי ת"א | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי