מכבי ת"א זקוקה לנס, ז'יז'יץ': "נמשיך להילחם ולשחק עם כבוד"

סקוטי ווילבקין, עומרי כספי
סקוטי ווילבקין, עומרי כספי | Panagiotis Moschandreou / Contributor

הצהובים הובסו על ידי פנאתינייקוס של קטש וצנחו למקום ה-14 בטבלת היורוליג עם מאזן עגום של 16 הפסדים ב-27 משחקים. הסנטר הודה: "היינו חסרי אנרגיה". ספרופולוס: "הם שיחקו יותר טוב ברוב הדקות"

(גודל טקסט)

ערב עגום עבר אתמול (חמישי) על מכבי תל אביב, שהובסה 81:63 באתונה מול פנאתינייקוס של עודד קטש, נותרה עם סיכויים תיאורטיים בלבד להעפיל לפלייאוף ורשמה את הפסדה ה-16 העונה ביורוליג ב-27 משחקים. כעת, לצהובים נותרו עוד שבעה משחקים לסיום העונה האירופית ורק נס יסדר להם את הכרטיס לשלב הבא. בשלישי מצפה להם משחק השלמה מול אנאדולו אפס.

הקבוצה המאכזבת של יאניס ספרופולוס רשמה הפסד חוץ רביעי ברציפות והיא ניצבת רק במקום ה-14 מתוך 18 בטבלת המפעל. סקוטי ווילבקין היה היחיד בצהוב שקלע בספרות כפולות (14), כאשר טיילר דורסי, ג'ון דיברתולומאו ואנטה ז'יז'יץ סיימו עם תשע נקודות כל אחד.

יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "אני רוצה לברך את פנאתינייקוס, הם שיחקו יותר טוב ברוב דקות המשחק. ברור מהתוצאה שלא התחלנו ולא סיימנו את המשחק היטב. ברבע השני והשלישי ניסינו לשחק יותר אגרסיבי בהגנה. עצרנו אותם במגרש הפתוח, קלענו שלשות, ובדיוק ברגע שהיינו אמורים להיות יותר אגרסיביים ולהילחם על המשחק – פאו הציגה את האיכויות שלה. החטאנו כמה זריקות, היו לנו 3-2 דקות לא טובות, וזה הכריע את המשחק".

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | Panagiotis Moschandreou / Contributor

ז'יז'יץ' הוסיף: "לא היינו אגרסיביים במשך 40 דקות כפי שהיינו צריכים להיות. הרבעים השני והשלישי היו טובים, אבל לא הצלחנו לשמור על המומנטום ברבע האחרון והיינו חסרי אנרגיה בסיום. זה הפסד קשה אבל אנחנו נמשיך להילחם ולשחק עם כבוד בכל משחק ומשחק".

המאמן המנצח עודד קטש סיכם בקצרה: "מכבי חזרה למשחק באגרסיביות, אני אוהב את הצורה בה השחקנים שלנו התאימו את עצמם למשחק. זה ניצחון נהדר מבחינתנו. אני מאוד גאה בשחקנים".

עודד קטש
עודד קטש | Panagiotis Moschandreou / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי